במרכז חקירת ראש הממשלה: נתניהו גיבש הסדר עם נוני מוזס

על פי הפרסום בתמורה לסיקור אוהד בידיעות אחרונות בשליטת איש העסקים נוני מוזס, נתניהו ידאג כי התפוצה של ישראל היום תרד ואף לסגירה של גיליון סוף השבוע של העתון

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 08/01/17 12:02 י בטבת התשעז

במרכז חקירת ראש הממשלה: נתניהו גיבש הסדר עם נוני מוזס
פלאש 90, צילום: פלאש 90

במרכז החקירה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עומד איש העסקים ובעל גוף התקשורת "ידיעות אחרונות", נוני מוזס.

פרטים נוספים נחשפים היום בנוגע לפרשה המרכזית בגינה נחקר ראש הממשלה, אשר זכתה לכינוי "פרשת 2000". על פי החשד ראש הממשלה ומוזס גיבשו ביניהם, ככל הנראה, הסדר חשאי במסגרתו יזכה גוף התקשורת שבידי מוזס להטבות ובתמורה יזכה נתניהו לסיקור עיתונאי אוהד יותר. כך על פי הפרסום בחדשות ערוץ 2.

על פי הדיווחים לידי המשטרה הגיעה הקלטה של שיחה בין ראש הממשלה ובין מוזס. מוזס הוטרד מהפגיעה הכלכלית של "ישראל היום" ב"ידיעות אחרונות" והסיכום בינו לבין ראש הממשלה אמור היה להניב למוזס סכום כסף משמעותי. הקלטה זו עומדת במרכז החקירה נגד נתניהו ונמסרה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לפני חודשים רבים.

תניהו התייחס הבוקר (ראשון) לחקירה נגדו בפתח ישיבת השרים, ואמר כי "מה שאני כן יכול לומר לכם היום, כשאני יודע במה מדובר, ואני אומר לכם את זה בביטחון מלא: לא יהיה כלום כי אין כלום".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן