הותר לפרסום: זה הרב שחשוד באונס תלמידה בת 14

הרב דוד הריסון, הוא הרב שחשוד באונס תלמידה לפני 6 שנים כשהייתה בת 14. על פי התלונה הדבר אירע באולפנה בירושלים. הרב הריסון: "אני לא מכיר את הילדה, אין פה שום דבר"

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/12/16 16:19 ח בכסלו התשעז

הותר לפרסום כי הרב דוד הריסון, הוא הרב החשוד באונס תלמידה באולפנה בירושלים לפני כ-6 שנים, בזמן שהתלמידה הייתה בת 14. שמו של המוסד החינוכי אסור לפרסום.

התלמידה לשעבר, היום צעירה כבת 20, הגישה תלונה במשטרת ירושלים לפני כמה ימים, ולפיה בעת שלמדה במוסד ביצע בה החשוד עבירות מין קשות ובהן אונס. לאחר שהמשטרה פתחה בחקירה וגבתה עדויות, נעצר הרב הריסון. הבוקר בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בשבוע.

בהארכת מעצרו אמר החשוד כי לא ביקש עורך דין כי היה בטוח שזו טעות. "עבדתי שם במשרה מצומצמת. אני לא מכיר את הילדה, אין פה שום דבר. אני עסוק בקריירה ובחיים ובפעילות ענפה", אמר. "היא אמרה שזה כביכול בתוך בית ספר ששוקק תלמידים ומורים, ולא היה לי חדר פרטי. אני מוכן לעבור בדיקת פוליגרף".

עורך הדין שלו, יהודה שושן, טען שיתכן והמניע לתלונת הצעירה, הוא העודה שהיא מתחתנת כשהיא אינה בתולה, "ידוע לנו שכאשר נשים דתיות מתחתנות בגיל כל כך צעיר ואיבדו את בתוליהן, הן מוצאות דרך לתרץ את הדבר: אם יאמרו שקיימו יחסי מין עובר לנישואיהן במגזר הדתי יחשבו פסולות ולכן יש אפשרות לא מבוטלת שדווקא בסמוך לנישואיה עלתה טענה זו. המשיב ואני לא מצליחים למצוא שום מניע מניח את הדעת מדוע אישה כזו מתלוננת כעבור זמן כה רב".