פרויקט הדסטארט למען עמונה

"העברת חוק ההסדרה בלי סעיף עמונה כמוה כעריכת חתונה בלי הכלה" אומרים במטה המאבק ומבקשים מהציבור להתגייס לתרומות למען המשך המאבק. "אם לא היינו עורכים את המאבק על עמונה לא היה חוק שיסדיר את כלל ההתיישבות"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 04/12/16 10:50 ד בכסלו התשעז

פרויקט הדסטארט למען עמונה
מטה מאבק עמונה, צילום: מטה מאבק עמונה

מטה המאבק של עמונה פתח בסוף השבוע שעבר פרוייקט מימון המונים באתר "headstart", בתוך יממה גוייסו 20% מהיעד שעומד על סך של 400 אלף ש"ח.

תושבי עמונה מבקשים את עזרת הציבור במימון הסיוע המשפטי לצורך המאבק על השארת היישוב במקומו, במימון פעולות ההסברה ובמימון המערך הלוגיסטי לצורך המחאה ותמיכה במשפחות.

[embed]

]

"שלא נטעה, על מנת להעביר את חוק ההסדרה חייבים להסדיר את עמונה. העברת החוק בלי סעיף עמונה כמוה כעריכת חתונה בלי הכלה" אומרים במטה המאבק. "עד לפני שלשה חודשים אף אחד לא האמין שחוק ההסדרה יעבור, והיום תומכים בו 65 חכים. אם לא היינו עורכים את המאבק על עמונה לא היה חוק שיסדיר את כלל ההתיישבות. וכפי שהצלחנו לשים את החוק בלב הקונצנזוס ככה אנחנו בטוחים שהדרג המדיני יעביר את החוק עם סעיף 7".

"עמונה לא תתפנה מרצון ואת זה כבר כולם מבינים. אנחנו נערכים למאבק יחד עם האלפים הרבים שיגיעו לעמונה. אתמול השלמנו את מאהל החממות והמבנים שבנינו בעמונה לאכלס את האלפים. הלילה פרקו משאיות 6 טון מזון שישמש את הבאים. אנחנו קוראים לציבור תומכינו להיערך להגעה לישוב וכמובן גם להיכנס לאתר ההדסטארט שלנו ולתרום למאבק ביד רחבה. שנית עמונה לא תיפול".

עד כה גוייסו 183,265 שקלים לטובת הפרויקט, המהווים 46% מסך כל הסכום. הפרויקט יהיה פתוח באתר ל-11 הימים הבאים בלבד.