תלמידים משמחים תלמידים

תלמידי ישיבת מקור חיים וראש הישיבה הרב זינגר קיימו הבוקר תפילת ראש חודש חגיגית ביחד עם תלמידי בית הספר הממ"ד "נעורים" בירושלים המיועד לתלמידים עם לקויות למידה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/16 20:21 ג בכסלו התשעז

תלמידים משמחים תלמידים
יחצ, צילום: יחצ

תלמידי ישיבת מקור חיים קיימו הבוקר תפילת ראש חודש חגיגית משותפת ביחד עם תלמידי בית הספר הממ"ד "נעורים" בירושלים המיועד לתלמידים עם לקויות למידה. התפילה כללה ריקודים ואווירה מיוחדת שבה תלמידי מקור חיים אף ניגנו בכלי נגינה דוגמת סקסופון, גיטרות, קונטרבס ודרבוקות במהלך התפילה.

רכזת התיכון בבית הספר שרית פרנקל ציינה כי "הייתה תפילה מרוממת רוח, שמחה, חוויה משמעותית עבור תלמידנו המגיעים ממשפחות מגוונות. אנו מקווים שדרך תפילה מרגשת זו נחזק אצלם את החיבור לתפילה משמעותית מתוך אהבה. אני מודה מאוד לרב זינגר ולתלמידי הישיבה על הגעתם למקום".

הרב דוב זינגר, ראש ישיבת מקור חיים וראש בית המדרש להתחדשות: "היה מרגש בצורה יוצאת דופן לראות ציבור שלם, במובן הרחב של הספקטרום והיכולות, ולדעת שהנשמה היא מעל הכל. הנשמה של כולם הייתה שם, נכחה, רקדה ושמחה והודתה לה' על חודש חדש העומד בפתחינו".

מנהלת בית הספר אביגיל בן יאיר מציינת כי "אני מודה לרב זינגר ולתלמידי מקור חיים המקסימים שהגיעו ושמחו את תלמידי בית הספר בתפילת ראש חודש חגיגית ולא שגרתית שמלווה בנגינה והרבה אור ושמחה. הייתה תפילה מרגשת ומרוממת רוח עבור התלמידים וזה כחלק מתהליך הזנה הדדית, כאשר התלמידים שמגיעים לכאן גם נהנים בעצמם מהפעילות המשותפת עם תלמידי בית הספר. אם עד היום תלמידי בתי הספר לחינוך מיוחד היו בעיקר בצד המקבל, הרי שכיום התפישה היא תפישה של "קבלה לצד נתינה", ושלא נחשוב שבגלל שכתלמידים אנו נתקלים בקשיים פדגוגיים או חברתיים אז בעיקר מגיע לנו לקבל, והדבר בא לידי ביטוי בשטח כאשר גם התלמידים שלנו מקיימים פעילויות עם הפנים קהילה במסגרת ארגון ההתנדבות "לאורו נלך".