מטה מאבק עמונה פועל להכשיר מדריכי קבוצות לניווט לילי ב'יום פקודה'

מטה מאבק עמונה מארגן עלייה רגלית לילית לעמונה תחת הקריאה "מתכוננים ליום פקודה בעמונה"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 10/11/16 17:32 ט בחשון התשעז

מטה מאבק עמונה פועל להכשיר מדריכי קבוצות לניווט לילי ב'יום פקודה'
מטה המאבק עמונה, צילום: מטה המאבק עמונה

מטה מאבק עמונה עורך עלייה רגלית לילית לעמונה "אנחנו מתכוננים למאבק - וצריכים אתכם איתנו!" נכתב בהודעה שהוציא המטה תחת הכותרת "במוצ"ש הקרוב מנווטים לעמונה". בהודעה נכתב כי מטרת העלייה היא לשם "הכרת השטח והכנה ליום פקודה".

עוד נכתב בהודעה כי "הפוליטיקאים גוררים רגליים? לנו הזמן אוזל- מוכרחים להתכונן. הכשרת מובילי קבוצות להכרת השטח וצירי התנועה".

מטה המאבק בעמונה מחריף את צעדיו לאחר שהדיון אודות חוק ההסדרה נדחה פעם אחר פעם בועדת השרים לענייני חקיקה ולאחר שפסיקת בג"ץ בנוגע לדחיית מועד הפינוי מתמהמהת גם היא.

הבוקר נפגשו שר החינוך, נפתלי בנט ושרת המשפטים, איילת שקד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן, פגישה שנועד לדחות שוב את הדיון בחוק ההסדרה. ראש הממשלה נתניהו ניסה להפעיל לחצים כבדים על השרים על מנת למנוע את העלאת חוק ההסדרה ביום ראשון הקרוב בועדת השרים לענייני חקיקה ועל מנת להמתין לתשובת בג"ץ בנושא דחיית מועד הפינוי של עמונה.

השר בנט אמר בפגישה כי במידה ולא תינתן תשובה מבג"ץ בנוגע לדחיית מועד הפינוי בכוונתו להעלות את החוק להצבעה ביום ראשון הקרוב כמתוכנן, נתניהו הודיע בתגובה כי תיקבע פגישה עם פורום ראשי סיעות הקואליציה ביום ראשון, לפני וועדת השרים, לדיון נוסף. שם ככל הנראה תוכרע ההחלטה בנוגע לחוק באופן סופי.

 

(צילום: מטה מאבק עמונה)