"אני וטראמפ נביא את הברית בין ישראל לארה"ב לגבהים חדשים"

הוא חיכה לזה שמונה שנים ולבסוף היום הזה הגיע. ראש הממשלה נתניהו מברך את בחירתו של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב: "הוא ידיד אמת של מדינת ישראל". השר בנט: "תם עידן המדינה הפלסטינית"

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/11/16 13:26 ח בחשון התשעז

"אני וטראמפ נביא את הברית בין ישראל לארה"ב לגבהים חדשים"
פלאש 90. Kobi Gideon, צילום: פלאש 90. Kobi Gideon

ראש הממשלה נושם לרווחה. לאחר 8 שנים לא פשוטות עם ממשל אובמה, יש להניח שבנימין נתניהו מצפה בכיליון עיניים לכניסתו הרשמית, של דונלד טראמפ, לבית הלבן.

בינתיים, שיגר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תגובה לבחירת הנשיא ה-45 של ארה"ב ואמר כי "הנשיא הנבחר טראמפ הוא ידיד אמת של מדינת ישראל. נפעל יחד כדי לקדם את הביטחון, היציבות והשלום באזורנו". עוד אמר נתניהו כי הוא בטוח שהוא והנשיא טראמפ, ימשיכו "לחזק את הברית הייחודית בין ישראל וארצות הברית ונביאה לגבהים חדשים".

(צילום: ששון תירם)

שר החינוך נפתלי בנט בירך גם הוא את טראמפ ואמר: "אנו בטוחים שהקשר המיוחד בין ארצות הברית לבין ישראל יישמר, ואף יתחזק". הוא הוסיף כי ניצחונו של המועמד הרפובליקני מהווה "ניצחון האינטרס של המדינה על פני אינטרסים של אליטות שהולכות וקורסות אל מול עינינו". לדבריו, "ניצחון טראמפ הוא הזדמנות אדירה לישראל להודיע מידית על חזרה מרעיון הקמת פלסטין בלב הארץ. תם עידן המדינה הפלסטינית". סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, בחרה להתייחס לאחת מהבטחות הבחירות של טראמפ ואמרה כי "ההתחלה הטובה ביותר ליחסים עם הממשל החדש תהיה בקיום ההבטחה להעברת השגרירות האמריקנית לירושלים"