ראש עיריית פ"ת: התברכנו ברב שאנחנו יכולים להתגאות בו

ראש עיריית פתח תקווה, התארח בסוכה של רב העיר, מיכה הלוי באירוע 'הקבלת פני רבו ברגל' והודה לו על הפעילות הרבה למען תושבי העיר: "אני יכול רק להעריך את הצורה שבה הרב מכתת את רגליו ממקום למקום להרביץ תורה ותבורך על כך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/16 11:04 יז בתשרי התשעז

ראש עיריית פ"ת: התברכנו ברב שאנחנו יכולים להתגאות בו
באדיבות המצלם, צילום: באדיבות המצלם

ראש עיריית פתח תקווה, איציק ברוורמן התארח אמש באירוע הקבלת פני רבו בסוכתו של רב העיר מיכה הלוי ודיבר בפני הנוכחים על איחוליו לשנה החדשה ועל עבודתו המשותפת עם רב העיר.

בפתח דבריו אמר ראש העיר כי "את חטאי אני מזכיר היום... כשהלכנו לבחירות ברבנות לא הייתי בטוח מה יהיה פה כי ההסטוריה של הרבנות בעיר הייתה לא פשוטה. כמי שמלווה לפחות בשלוש השנים האחרונות את הרב מיכה הלוי אני יכול לומר לו: עבודה נפלאה אתה עושה."

ראש העיר ציין באופן מיוחד את תרומתו של הרב הלוי לאחדות בין כלל גווני האוכלוסיה בעיר הוסיף וסיפר כי "רק בשבועות האחרונים חלפנו זה על פני זה כמה פעמים ואני יכול רק להעריך את הצורה שבה הרב מכתת את רגליו ממקום למקום להרביץ תורה ותבורך על כך".

בהמשך דבריו הוסיף ראש העיר בעצמו לדברי התורה שנאמרו בסוכה ואמר כי "הסוכה היא זכר ליציאת מצריים וגם מסמנת את הארעיות שלנו כאן אך מעל הכל היא סוכת שלום. השנה שחלפה רק מחזקת אצלי את הצורך בשלום ואינני מתכוון רק לשלום עם שכנינו אלא כשאני מסתכל סביב לנו ועל מה שקורה איתנו בשנים האחרונות ובחודשים האחרונים אני מגיע למסקנה שבראש ובראשונה אנחנו צריכים לדבר על השלום ביננו לבין עצמנו".

את דבריו סיים ראש העיר בהודאה לשותפיו לדרך משאר הסיעות בעיר הפועלים יחד למען כלל גווני האוכלוסיה ובאיחול ל"שנה של בריאות, ושל שגשוג בעיר פתח תקווה".