אמילי עמרוסי מציגה: הדור הבא בתקשורת

היא משפטנית, עיתונאית ופובליציסטית, שדף הפייסבוק היווה לה מקפצה לתחום התקשורת. בנוסף לכך, היא חולמת על מיזם שישפר את איכות חיי בנה, שסובל משיתוק מוחין. העיתונאית אמילי עמרוסי, רוצה להכיר לכם את- בת-אל בנימין

חדשות כיפה משה ויסטוך 17/10/16 20:11 טו בתשרי התשעז

אמילי עמרוסי מציגה: הדור הבא בתקשורת

נעים להכיר: "בת-אל היא עיתונאית באתר של ערוץ 20", מספרת העיתונאית אמילי עמרוסי, "היא תושבת אריאל. נשואה לאביחיל - מעולי המנשה ואמא לשלושה ילדים קטנים, הבכור בעל צרכים מיוחדים (שיתוק מוחין ואפילפסיה), מה שמגביר את ההערכה שלי אליה כאשת תקשורת במשרה מלאה". עמרוסי אומרת שיש מגוון סיבות לכך שהיא בחרה דווקא בה, "כי יש לה עולם ערכים ואמונות יציב: אידיאולוגית היא נמצאת בימין, אבל קשובה לחלקים אחרים בעם, כי מקצועית היא חדה ומוכשרת, מתנסחת מצוין ומשלבת הומור בכתיבה שלה. וכי היא אישה ואמא ולא מוותרת על הגשמת עצמה". בנוסף לכל אלה, אומרת עמרוסי שבת-אל "היא בעלת תואר במשפטים, מתחזקת חשבונות טוויטר ופייסבוק פעילים, ולוקחת חלק במאבקים אזוריים דוגמת הפרדת קווי האוטובוס".

איפה היתה ומה עשתה: בת-אל בנימין, (26), נולדה באריאל ומתגוררת בעיר עד היום. נשואה לאביחיל ואמא לשלושה בנים. היא משפטנית, עיתונאית ופובליציסטית, שהניסיון התקשורתי הראשון שלה היה בהגשת תכנית רדיו שבועית בתיכון. היא פעילה בפייסבוק מה שהוביל אותה לכתוב טור דעה ב'ישראל היום' (הודות לאמילי עמרוסי) ולעבוד בערוץ 20 (הודות לעקיבא לם ואבישי עברי) שם היא משמשת ככתבת ועורכת תוכן.

(צילום: באדיבות המצולם)

לאן היא הולכת: בת-אל מתכננת בעתיד "לגשת לבחינות לשכת עו"ד", ולצד זה להמשיך "להתמקצע בתחום התקשורת". בנוסף לכך, היא מספרת על שאיפה מעט שונה והיא "להוציא אל הפועל את הסטארט-אפ שיושב לי בראש ויקל על החיים של בני הבכור שסובל משיתוק מוחין".

צידה לדרך: עצתה של עמרוסי לבנימין מסתכמת בחמש מילים: "אין הצלחה בלי סיעתא דשמיא"