נטע אריאל מציגה: הדור הבא בקולנוע

הוא מתואר ככשרוני וחרוץ. סרטו הוכתר כסרט הגמר הטוב ביותר שיוצר ב'מעלה' ובימים אלה הוא עובד על סדרה חדשה ב'הוט', על השב"בניקים. מנהלת 'מעלה', נטע אריאל, רוצה להכיר לכם את- אלירן מלכא

חדשות כיפה משה ויסטוך 20/10/16 15:16 יח בתשרי התשעז

נטע אריאל מציגה: הדור הבא בקולנוע

נעים להכיר: "הדבר הבא בעיני הוא הבמאי והתסריטאי אלירן מלכא", כך אומרת נטע אריאל, מנהלת בית הספר לקולנוע 'מעלה'. "הוא בוגר 'מעלה' מלפני כמה שנים ויוצר, בימים אלה, סדרת טלוויזיה חדשה בהוט יחד עם מאור זגורי". אריאל מסבירה מדוע בחרה לציין דווקא אותו, "הוא אדם מאוד מאוד מוכשר, עם חוש הומור, פצצה של כישרון שכבר בזמן לימודיו, בבית הספר שלנו, הוא התבלט מאוד. על סרט הגמר שלו למשל, 71 מטר מרובע, כתב אחד ממבקרי הקולונוע המוכרים, יאיר רווה, שהוא סרט הגמר הטוב ביותר שנעשה ב'מעלה'. מעבר לכישרון, אלירן הוא גם מאוד חרוץ ודבק במטרות שלו."

איפה היה ומה עשה: אלירן מלכא מירושלים, בן 36, נשוי ואב לחמישה ילדים. "רק בגיל 20 התחלתי להתעניין בקולנוע", אומר מלכא שהתחיל ללמוד ב'מעלה' לפני כעשור. "למדתי במעלה גלבוע, קצת בכולל והתחלתי ללמוד ב'מעלה' לפני 10 שנים". כיום, עומל הבמאי הצעיר והמבטיח על סדרה חדשה שתעלה בקרוב ב'הוט'. "סיימתי לכתוב את העונה הראשונה של סדרה חדשה שנקראת שב"בניקים (שם זמני) ותעלה בהוט ב 2017 כשבהמשך השנה, אביים סרט על הקמת תנועת ש"ס". מלכא מספר כי מה שמעניין אותו ביצירה קולנועית זאת האפשרות, "לספר סיפור ולהעביר מחשבות ורעיונות על החיים דרך הכלי הזה שנקרא קולנוע."

(צילום: באדיבות המצולם)

לאן הוא הולך: "זכיה באוסקר ממש לא מעניינת אותי. רק להמשיך לעשות סרטים יפים ומרגשים לעם ישראל."

צידה לדרך: "הוא כבר שמע את זה ממני", אומרת אריאל, "ובכל זאת, אני חושבת שהשילוב המנצח של כישרון, מוטיבציה ואמביציה, הוא ההוכחה שזה עובד. אסור לוותר. שימשיך להיות נחוש ויאמין בעצמו כי זה מה שעוזר בכלל להצליח בחיים, ובמיוחד בתחום הקולנוע."

" type="application/x-shockwave-flash">
" />

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן