הצימר החברתי הראשון - למאותגרי פוריות

סיימת טיפול פוריות מתיש? לא הצלחתם לחסוך מספיק לחופשה זוגית? סתם מתחשק לכם לטייל בבקעת הירדן? תכירו את 'נוף הבקעה', הצימר החברתי הראשון, בו תוכלו לנפוש ברוגע ולשלם כמה שרק תרצו. וד"ש מאריאל זילבר.

חדשות כיפה משה ויסטוך 12/09/16 16:12 ט באלול התשעו

הצימר החברתי הראשון - למאותגרי פוריות

כשדפני ליף וחבריה, פתחו במחאה החברתית והקימו את עיר האוהלים בשדרות רוטשילד, לא בטוח שהם חשבו שיום אחד יקום לו מיזם חברתי שמציע בין היתר, לינה, ג'קוזי ואייס קפה, והכל במחיר שיקבע הלקוח. אז דפני, את מוזמנת לבקעת הירדן, ללון ולנפוש ב 'נוף הירדן', הצימר שעושה צדק חברתי.

מלי ולוי סגל, החליטו להקים מיזם חברתי קצת שונה מהרגיל. "מאז שהתחתנו, הרעיון נמצא בראשו של בעלי", אומרת מלי ל'כיפה' ומספרת, "לפני שנתיים כשעברנו למעלה אפריים, רכשנו בית שבצד השמאלי שלו היתה יחידת הורים שלא היה לנו צורך בה ואז החלטנו ליישם את מה שרצינו". לדבריה, קהל היעד הוא מאוד ברור, "אנחנו רוצים צימר חברתי שיאפשר למשפחות מאותגרי פוריות שיוכלו להירגע מהלחץ והציפייה שגורמים הטיפולים, או משפחות עם קשיים כלכליים, שלא יצטרכו לדאוג לצד הכספי". יש לציין כי ראש מכון פוע"ה, הרב מנחם בורנשטיין, נתן את ברכתו למיזם.

[embed]

]

מלי מספרת שאין במיזם כל כוונת רווח. "זו לא הפרנסה שלנו, אין לנו שום עניין ברווח. יש לנו עניין לפנק את עם ישראל". לגבי תגובות הסביבה היא אומרת כי "גם מי שקרא לנו משוגעים התלהב לגמרי. ב"ה התגובות ממש טובות ומרגשות". את מלאכת השיפוץ, החלו הזוג סגל ומימנו אותו מכספם. לאחרונה, הם פנו לאתר גיוס ההמונים, headstart, על מנת לגייס 63,000 ש"ח שיאפשרו להם לסיים את השיפוץ ולסיים לבנות את הצימר. למלי חשוב להדגיש ש- "אנחנו צריכים שעם ישראל יכנס ל headstart, וכל אחד יוכל לתרום כמה שיכול כדי שנוכל להתחיל עם המפעל הגדול הזה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן