נשיא חדש למכללת אמונה אפרתה

הוגה הקמפוס החרדי בבר אילן וחוקר בכיר במרכז בגין סאדאת: פרופ´ שמואל סנדלר הוא הנשיא החדש של מכללת אפרתה-אמונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/16 11:32 ה באלול התשעו

נשיא חדש למכללת אמונה אפרתה
יחצ, צילום: יחצ

פרופ' שמואל סנדלר הוא הנשיא החדש של המכללה הוותיקה לחינוך ולאמנויות שנבנתה מאיחוד מכללת אפרתה ומכללת אמונה. פרופ' סנדלר, לשעבר דיקאן הפקולטה למדעי החברה, וראש המחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן החל השבוע בתפקיד נשיא מכללת אמונה אפרתה. המכללה המשותפת מונה כאלף שבע מאות סטודנטיות הלומדות לתואר ראשון ושני במסלולי לימוד שונים ומגוונים בשני קמפוסים במרכז ירושלים בשכונת בקעה.

פרופ' סנדלר הוא מומחה בתאוריה של היחסים הבינלאומיים. הוא כיהן כראש מערך המכללות והמכינות באוניברסיטת בר אילן ובמסגרת זו אף הגה את הקמת הקמפוס החרדי בתוך האוניברסיטה. סנדלר, חוקר בכיר במרכז בגין סאדאת ללימודים אסטרטגיים פירסם עשרות מחקרים וספרים במהלך השנים על הזירה הפוליטית האמריקאית ובתחומי הדת והיחסים הבינלאומיים.

"אני רואה בהובלת המכללה משימה מרתקת ומעצימה, הכשרת עובדי ההוראה בכלל ועובדי ההוראה בחינוך הדתי בפרט היא משימה חיונית ומשמעותית לחברה הישראלית. דווקא בימים הללו כשעולם המסכים גוזל את תשומת הלב מהמבוגרים ומהילדים, חובתנו להכשיר מורות ומורים שיראו את הילדים ויביטו בהם ללא מסכים מבדילים. מורות ומורים שיגיעו אל הילדים. היחוד של מכללת אמונה אפרתה המחברת בית ספר גבוה לאמנויות ובית ספר לחינוך והוראה מחייב את העצמת המכללה, שמירה על יחודה, חיזוקה וביצורה בעת השינויים הצפויים במערך המכללות ההוראה".

פרופ' סנדלר הביע הערכה לנשיא היוצא פרופ' ישראל רוזנסון שקידם ופיתח את המכללה והביאה למעמדה הנוכחי.