שירות לאומי בסנאפצ'ט ואינסטגרם

עזרה לקשיש, עבודה עם בעלי מוגבלויות וגלישה בפייסבוק. לקראת השנה הבאה מחפשים מתנדבים לשירות לאומי-אזרחי שינהלו חשבונות ברשתות החברתיות כדוגמת סנאפצ'ט ואינסטגרם במשרה מלאה

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/08/16 14:54 יט באב התשעו

שירות לאומי בסנאפצ'ט ואינסטגרם

מידי שנה מתנדבים אלפי צעירים לשירות הלאומי. במשך שנה ולפעמים אף שנתיים תורמים, כאלה שמסיבות כאלה ואחרות לא התגייסו לצבא, לחברה במסגרת התנדבותם. בשנה הקרובה נפתח מסלול שירות נוסף- ניהול חשבונות ברשתות החברתיות השונות.

המתנדבים אותם תגייס עמותת שלומית, ידרשו לקדם תכנים הפייסבוק ובאינסטגרם. תפקידם יכלול סיורים במקומות שונים ברחבי הארץ ותיעוד מתנדבים בשירות הלאומי בזמן עבודתם, לאחר מכן הם יעלו את החומרים לרשת ע"מ לשווק את מקומות ההתנדבות למתנדבים עתידיים.

המתנדבים ביחידת הרשתות חברתיות של שלומית יקבלו את כל הזכויות הניתנות מצד המדינה למשרתים בשירות הלאומי- דמי כלכלה אישיים שיופקדו ישירות בחשבון הבנק, כרטיס מתנדב שיזכה בנסיעה חינם בתחבורה ציבורית ומגורים למתנדבי מדיה חברתית בודדים. עם סיום השרות יינתן מענק שחרור בסך 3,720 שקלים ופיקדון אישי בסך 11,184 שקלים שיועמד לצורכי לימודים, פתיחת עסק, נישואין או למשיכה בתום חמש שנים מיום השחרור. הטבות נוספות הן שנת לימודים חינם במוסדות להשכלה גבוהה שנקבעו על ידי הממשלה וקורס פסיכומטרי במחיר מיוחד.

"בניית נבחרת מדיה חברתית של העמותה מאפשרת לנו לעדכן על מסלולי התנדבות בפני צעירים שחיים ברשתות החברתיות וקיבלו פטור מהצבא", אומרת ארנה קוטלר מנכ"ל עמותת שלומית. "המתנדבים ביחידת המדיה חברתית הגיעו למסגרת של שירות לאומי בעקבות פטור משרות צבאי על רקע בריאותי ולמרות זאת בחרו להתנדב. יכולים להתקבל לתפקיד רק מתנדבים שעושים את שנת שירותם השנייה לאחר שבשנה הראשונה הם התנדבו במקומות אחרים בקהילה ומכירים את העשייה באופן אישי".