משפחת גולדין: אף שר בממשלה לא מצא את הזמן לכבד את הדר ואותנו

"הציבור הישראלי יוכיח לממשלת ישראל שהוא כן זוכר את הדר" אומרים במשפחת גולדין ומבקשים מההמונים להגיע לאזכרת בנם. "המעשים של הממשלה מוכיחים שהבנים נשכחו ברפיח ובסג´עייה"

חדשות כיפה אביטל טרקיאלטאוב 08/08/16 10:24 ד באב התשעו

משפחת גולדין: אף שר בממשלה לא מצא את הזמן לכבד את הדר ואותנו
Hadas Parush/Flash90, צילום: Hadas Parush/Flash90

מחר תתקיים אזכרה במלאות שנתיים לנפילתו של סגן הדר גולדין הי"ד בקרב רפיח במהלך מבצע צוק איתן. "מאכזב אותנו שאף שר בממשלת ישראל לא מצא את הזמן לכבד את הדר ואותנו בנוכחות באזכרה במלאות שנתיים לנפילתו" נכתב בהודעה שפרסמה משפחת גולדין.

המשפחה קראה לכלל הציבור להגיע לאזכרה שתיערך מחר בבית העלמין הצבאי בכפר סבא ''ולהוכיח להדר זכרונו לברכה שהוא לא נשכח ברפיח. אנו משוכנעים שהציבור הישראלי יוכיח לממשלת ישראל שהוא כן זוכר את הדר ויגיע מחר בהמוניו לבית העלמין הצבאי בכפר סבא״.

גופותיהם של סגן הדר גולדין וסמל אורון שאול טרם הושבו למשפחותיהם לאחר שלפני שנתיים, במהלך מבצע צוק איתן, הוגדרו כחללים שמקום קבורתם לא נודע. בשבועות האחרונים מוחות משפחות גולדין ושאול על כך שהממשלה לא פועלת להחזרת גופות הבנים מרצועת עזה, שם הן מוחזקות על ידי החמאס מאז המבצע.

"עייפנו מהמילים הריקות מתוכן והאמירות החלולות של ממשלת ישראל שטוענת שהיא עושה כל שביכולתה על מנת להחזיר את אורון והדר לקבר ישראל", אמרו הוריו של גולדין. "אנחנו מציינים כעת שנתיים לאחר מערכת 'צוק איתן' והמעשים של הממשלה מוכיחים שהבנים נשכחו ברפיח ובסג'עייה"