הרב אלי סדן: "אני כועס על הרב יגאל?! קשקוש"

בשיחה עם תלמידי המכינה בעלי, מחה הרב סדן על המתקפה נגד שותפו להנהגת המכינה, הרב לוינשטיין, אך ציין כי "אנחנו ממשיכים להלחם יחד על המדינה, את הבעיות שעולות נפתור בהדברות ולא במלחמה"

חדשות כיפה משה ויסטוך 20/07/16 10:40 יד בתמוז התשעו

הרב אלי סדן: "אני כועס על הרב יגאל?! קשקוש"
ישיבת בני דוד, צילום: ישיבת בני דוד

בעקבות הפרסום בימים האחרונים כאילו הרב אלי סדן זועם על דברי הרב יגאל לוינשטיין ומתכוון לאלצו להתנצל, משמיע הרב סדן בשיחה עם תלמידים זמירות שונות לחלוטין.

בתחילת השיחה בחר הרב סדן לצאת להגנתו של הרב לוינשטיין ולמחות על "ביזויו" זאת מבלי להתייחס לתוכן דבריו בכנס הרבנים בו כינה בין היתר את חברי הקהילה הלהט"בית כסוטים, הוא רק הסכים לומר שהדיווחים כאילו הוא כועס על שותפו לראשות המכינה ודרש ממנו להתנצל הם "קשקוש".

לגבי הביקורת על התנהלות הצבא בכל הנוגע לסוגיות הערכיות, אמר הרב סדן כי "גם אם יש לנו ביקורת על דברים בצבא אנחנו לא נגד כמובן אנחנו ממשיכים להלחם יחד על המדינה, הבעיות שעולות נפתור בהדברות ולא במלחמה", עם זאת הוסיף הרב ש- "מחלוקות צריך להשאיר מחוץ לצבא לכן כמו שאנחנו לא כופים דעתנו על אחרים כך לא נסכים שיכפו עלינו ערכים מנוגדים לתורה. לכן זה טעות מוסרית וגם צבאית שמנסים לכפות על חיילים בצבא ערכים נגד אמונתם"