Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
הרב אלקנה שרלו חזר בו ולא ישתתף במצעד - כיפה

הרב אלקנה שרלו חזר בו ולא ישתתף במצעד

אתמול פרסם הרב אלקנה שרלו פוסט בו הודיע כי בתגובה לדבריו של הרב לוינשטיין הוא יצעד בממצעד הגאווה בירושלים. הבוקר הוא כותב כי החליט לא לצעוד וגם הסביר: "לצעידה תהיה השלכה שלילית מרחיקת לכת על מאמצי ופעילותי ויצא שכרי בהפסדי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/16 09:09 יג בתמוז התשעו

הרב אלקנה שרלו חזר בו ולא ישתתף במצעד
Shutterstock, צילום: Shutterstock

אתמול, במסגרת התגובות לדברי הרב יגאל לוינשטיין בשבוע שעבר, פרסם הרב אלקנה שרלו פוסט בו הסביר כי ממספר סיבות כמו מחאה על דבריו של הרב יגאל ובגלל העולם הדתי, הפוליטי והחברתי בכך שהוא מונע מהפחד הוא הצהיר "כרב ומורה לתורה במכינות וכחבר אשתתף בעז"ה במצעד ביום חמישי בירושלים".

הבוקר מפרסם הרב אלקנה שרלו פוסט בו הוא חוזר בו מההחלטה ומסביר כי הדבר יפגע במאמציו ופעילותו לאורך השנה. וכך הוא מתאר את התהליך ההתחבטות, בפוסט המופנה ככל הנראה בעיקר לחבריו בקהילה הלהט"בית: "ביממה שעברה מאז פרסום הרעיון עברתי יום מאוד מורכב (ואני מתבייש להגיד שאולי זה קמצוץ ממה שאתם עוברים ועוברות תדיר). ובסופו של יום אני מבקש לחזור בי מההשתתפות במצעד. אבל רק מזה. ועדיין זה בטח מאכזב לשמוע. גם אותי. סבלנות.

מאז הירצחה של שירה בנקי ז"ל לא ידעתי את נפשי. והחלטתי במודע לקום מהכסא ולהיות חלק ממבקשי הטוב. ארגנתי מפגש של הקהילה הדתית בירוחם עם חבר'ה מארגון שב"ל, הייתי שותף לכנס פסח שני בירושלים, הגבתי בחריפות כנגד הרב יגאל ועוד הרבה פעולות ושיעורים ועיסוק ומחשבה. בהמשך לכך היה לי ברור שאצעד. התגובות האוהדות הרבות שקבלתי חיזקו זאת. אולם במהרה התברר לי שהעניין הספציפי של המצעד לא כ"כ פשוט מאיך שנראה לי בהתחלה. מתוך התייעצות עם חברים מתוך הקהילה ומחוצה לה הבנתי שהשתתפותי במצעד -כמה שהיא מבורכת- היא עצמה עלולה לפגוע במה שאני מבקש. לצעידה תהיה השלכה שלילית מרחיקת לכת על מאמצי ופעילותי ויצא שכרי בהפסדי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן