לא זוכרים: הרב אלון יתארח בשבת בגבעת שמואל

מודעות שנתלו ברחבי גבעת שמואל, מזמינות את הציבור לשיעור תורה של הרב מוטי אלון, שהורשע בעבירות מין. לטענת המארגנים מדובר באירוע פרטי אך התושבים זועמים:"אם זה פרטי, מדוע המודעות מפוזרות בכל העיר?"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 17/03/16 10:08 ז באדר ב'

לא זוכרים: הרב אלון יתארח בשבת בגבעת שמואל
אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24, צילום: אהרן והב - סוכנות הידיעות חדשות 24

משפחה מגבעת שמואל, מזמינה לאירוע מצומצם את הרב מוטי אלון לשבת 'זכור', ומפרסמת את האירוע במודעות גדולות בכל רחבי העיר. הדבר מעורר את זעמם של התושבים, שמתכננים משמרות מחאה נגד השתתפותו של הרב באירוע, ונגד פרסומו ברבים.

יוסי כץ, תושב העיר, אמר ל'כיפה' כי אי אפשר שאירוע יהיה פרטי, ושכל הציבור יהיה מוזמן "אירוע פרטי, שיעשה בבית שלו מבלי לתלות שלטים בכל גבעת שמואל".

(צילום: מתנגדים למוטי אלון)

יוסי גרין, מבית הכנסת היכל רחמים, אמר ל'כיפה' : "נתנו לו את האולם, ולא את בית הכנסת. אנחנו לא יכולים למנוע אירוע פרטי שאדם רוצה לעשות. מדובר באזכרה משפחתית".

עוד הוסיף גרין כי בית הכנסת ערך התייעצות לפני שהוחלט להשכיר את האולם למשפחת גולן: "היה לנו דיון בעניין, והוחלט שהוא יוזמן אליו הבייתה. כמו שעושים בר מצווה או בת מצווה ושוכרים את האולם, הוא עושה תפילות באולם. הוא פרסם שמי שרוצה לשמוע את הרב לאחר הארוחה מוזמן לעשות את זה. סוכם שהוא לא יתן דבר תורה בבית הכנסת בצורה ציבורית".

חנן מנדל, יו"ר תנועת נאמני תורה ועבודה, תושב גבעת שמואל, אמר ל'כיפה': "תגובת גבאי בית הכנסת מביישת את הקהילה שלנו".

כזכור, הרב אלון הורשע בשנת 2013 בביצוע מעושה מגונה ועבירות מין באחד מתלמידיו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן