"יש שורשים שקשה לעקור ויש שורשים שצריך לעקור"

ח"כ מוטי יוגב מתייחס לפיגועי הטרור הקטלניים שאירעו בימים האחרונים ודורש מהממשלה: "האחריות לחיי האזרחים גוברת על האילוצים של הרשות השופטת"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 09/03/16 10:03 כט באדר א'

"יש שורשים שקשה לעקור ויש שורשים שצריך לעקור"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

חבר הכנסת מוטי יוגב מתייחס הבוקר (ד') למתקפת הטרור שאירעה בימים האחרונים. לדבריו לא מדובר ב'גל טרור', אלא בתופעה רחבה שבסיסה בהסתה. "למתקפת הטרור הזו שאינה סתם "גל", יש שורשים שקשה לעקור ויש שורשים שצריך לעקור. את ההסתה אפשר לעצור עם ארגז כלים יותר נרחב להרתעה - אפשר וצריך לבצע זאת".

"מי שאינו רוצה לכפור במציאות כפי שמנסים גורמי השמאל, מבין שיש פה מתקפת טרור שמונעת על ידי הסתה של הרשות הפלסטינית מזה שנים, הסתה שרק מוכיחה שוב ושוב שמדינת רוצחים פלסטינית לא היתה ולא תהיה פה לעולם. זאת למרות זכויותיו הרבות וגם הזיותיו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס וגורמי שמאל נוספים".

לדבריו של יוגב, הממשלה צריכה להוריד בימים אלו את המשמעות שיש למערכת המשפט, כי היא אינה עושה צעדים מחמירים עם המחבלים: "צריך להעמיק את המודיעין, ואכן חלק מזה נעשה ובעיקר צריך שהמערכת המשפטית תתגייס ושהממשלה בעת מתקפת טרור תתחשב פחות במערכת המשפטית משום שהזכות והאחריות לחיי האזרחים גוברת על האילוצים והמניעות שמנסה להכתיב הרשות השופטת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן