בן דהאן: לסגור את מתחמי "רמי לוי" לכניסת ערבים

לדברי סגן שר הביטחון יש לסגור את מתחמי רשת הסופרים בפני ערבים לתקופה מסויימת. "אין לי שום רגשי מצפון שהם יעשו הקפות ולא יעברו דרך צומת גוש עציון"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 25/02/16 11:52 טז באדר א'

בן דהאן: לסגור את מתחמי "רמי לוי" לכניסת ערבים
יחצ, צילום: יחצ

על רקע גל הטרור, התראיין הבוקר (ה') סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן ואמר כי צריך לסגור את מתחמי "רמי לוי" וצומת גוש עציון בפני פלסטיניים: "כן, זה אחד העונשים שאני לא רואה בזה כל בעיה. אין לי שום רגשי מצפון שהם ייסעו עוד שעה וחצי או שעתיים ויקיפו את כמה שהם רוצים הקפות ולא יעברו דרך צומת גוש עציון". את הדברים הללו אמר בראיון לגלי ישראל.

לדבריו של סגן השר, סגירת המעבר בצומת גוש עציון, ימנע פיגועים נוספים: "אני מרגיש עם זה שלם ומצוין עם זה, ובכל מקום שבו יהיה ניסיון פיגוע, אם אנחנו נמנע מהם להיכנס לאותו מקום ונגיד להם מעכשיו אתם צריכים לעשות הקפות ולהסתובב, ולסע הרבה יותר רחוק, בוודאי."

בנוגע למתחמי רמי לוי, הוסיף סגן השר בן דהן כי סגירתם לכניסת אוכלוסייה ערבית, תרגיע את הרוחות: "לפחות לתקופה הקרובה בוודאי. באופן כללי צריך לדעת שהמתחמים הללו נועדו גם לכלל האוכלוסייה, דהיינו גם לאוכלוסייה הערבית. אני לא יכול לומר לרמי לוי תסגור את החולצה שלך בפני ערבים. כצעד ענישתי לתקופה מסוימת אני חושב שזה בהחלט צעד נכון עד שהמצב יירגע."