נטיעות ט"ו בשבט במקום הפיגוע בו נפצעו בני הזוג ניר

היום התקיימו נטיעות ט"ו בשבט ביישוב אבני חפץ, סמוך למקום הפיגוע הירי בו נפצעו הזוג ניר. אלי בן דהן "להפסיק את האפלייה החקיקתית בין יו"ש לשאר הארץ"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 22/01/16 13:03 יב בשבט התשעו

נטיעות ט"ו בשבט במקום הפיגוע בו נפצעו בני הזוג ניר

היום בבוקר (ו') התקיימה ביישוב אבני חפץ חגיגת נטיעות לקראת ט"ו בשבט. מאות בני אדם השתתפו בנטיעות, שהוקדמו להיום בשל הצפי למזג האוויר הסוער שיחול בשבוע הבא. הנטיעות התקיימו לא הרחק ממקום הפיגוע בו נפצעו בני הזוג ניר לפני כחודשיים. במהלך האירוע יצרו התושבים סמל ענק של מגן דוד, באמצעות שתילים חדשים שנפרש על פני 10 דונם.

סגן שר הבטחון אלי בן דהן אמר באירוע כי יש להפסיק את האפלייה בין יו"ש לשאר ישראל: "אחרי שנים של סחבת, אנחנו מפתחים את עורקי החיים ביו"ש כולו, עוקף חווארה, נבי אליאס ואל ערוב. במקביל, אנחנו פועלים להפסיק את האפליה החקיקתית בין יו"ש לשאר חלקי הארץ בתחומים רבים כגון תכנון ובנייה, דיני עבודה ועידוד השקעות הון ובכך לשפר את איכות החיים של כל אזרח ביו״ש״.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר כי למרות הפיגועים הקשים, יש נטיעות בכל השומרון: "הנטיעות היום הן עוד הוכחה לאויבנו כי אנחנו כאן כדי להישאר לנצח. מעשי רצח ופשיעה, מתועבים ככל שיהיו לא יזיזו אותנו מפה "

סגן ראש המועצה דוידי בן ציון קרא לחברי הכנסת, להימנע מתמיכה בהצבעות הקואליציה, כל עוד מפנים בתים של יהודים מחברון. "התשובה לטרור היא בנייה ולא בריחה״ הוסיף בן ציון.


(צילום: באדיבות המצלם )

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן