שיבי פרומן: הפיגוע לא שינה את דעותיי, נמשיך להאמין בדו קיום

בעלה של מיכל פרומן, שנפצעה הבוקר באורח בינוני בפיגוע בתקוע, מסר ל'כיפה' כי למרות הפגיעה הקשה, הוא ימשיך ללכת בדרכיי אביו הרב מנחם פרומן

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 18/01/16 19:14 ח בשבט התשעו

שיבי פרומן: הפיגוע לא שינה את דעותיי, נמשיך להאמין בדו קיום
שיבי פרומן בצילומי הסדרה מקימי, צילום: שיבי פרומן בצילומי הסדרה מקימי

"אשתי במצב טוב יותר ,היא מדברת ומתקשרת וזה רק הולך ומשתפר" כך אמר הערב לאתר 'כיפה' שיבי פרומן, בעלה של מיכל, אשר נפצעה הבוקר באורח בינוני עד קשה בפיגוע דקירה ביישוב תקוע.

שיבי פרומן הוא בנו של הרב מנחם פרומן שהיה ידוע כפעיל שלום ונמנה עם מנהיגי תנועת 'ארץ - שלום', בעקבות פעילותו ספג קריאות לחרם כנגדו ואיומים. פרומן סיפר ל'כיפה' כי הוא קרוב מאוד בדעותיו להשקפתו של אביו ז"ל "אני בהחלט קרוב מאוד לדעות של אבא שלי, אבל הפיגוע לא שינה את המציאות שבה אנו חיים ואת דעותיי. זה רק חידד והגביר את הרגשות".

פרומן הדגיש כי הוא מאמין שצריך לשאוף לשלום אמיתי עם העם הפלסטיני "אני לא יודע אם יכול להיות דו קיים ואם נזכה, אבל אני מאמין שמלאכתו של היהודי זה לרדוף את הדו הקיום ולשאוף לדו קיום עם השכנים הפלסטינים כך שדעותיי לא השתנו בעקבות האירוע. אני גם מאמין שאסור להתייאש, אפילו שהמציאות קשה".

כזכור, מחבל חדר לאזור התעשייה ביישוב תקוע, אל תוך גמ"ח של בגדים. שם דקר את מיכל פרומן כלתו של הרב מנחם פרומן, אשת בנו שיבי, בפלג גופה העליון ופצע אותה באורח בינוני עד קשה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן