Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
הסופרת רונית לוינשטיין-מלץ הלכה לעולמה - כיפה

הסופרת רונית לוינשטיין-מלץ הלכה לעולמה

הסופרת המוכרת מסדרת הספרים "מסע בעקבות שמי", נפטרה לאחר התמודדות עם מחלה קשה בגיל 55

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 30/11/15 12:30 יח בכסלו התשעו

הסופרת רונית לוינשטיין-מלץ הלכה לעולמה
spcbrass-cc-by-sa, צילום: spcbrass-cc-by-sa

הסופרת רונית לוינשטיין-מלץ הלכה לעולמה לאחר התמודדות ארוכה עם מחלה קשה והיא רק בת 55. לוינשטיין-מלץ נולדה בתל אביב. למדה בתיכון צייטלין. למדה לתואר ראשון ושני בתנ"ך וסוציולוגיה. באותה עת החלה ללמוד שיעורי יהדות מפיהם של הרב דרוקמן והרב צוקרמן בבית-הכנסת "איחוד שיבת ציון". במשך כ-20 שנה לימדה בבתי ספר תיכוניים ובמכללות למורים. לוינשטיין הייתה רעייתו של הרב יגאל לוינשטיין, מראשי המכינה הקדם-צבאית בני דוד בעלי, ובתו של השופט בדימוס יעקב מלץ שהיה שופט בית המשפט העליון ומבקר המדינה הרביעי.

לוינשטיין-מלץ התפרסמה בשנת 2010 לאחר שפרסמה את הספר "וקראתם דרור", אשר מתאר את דמותו של אל"מ דרור וינברג שנהרג בקרב בסמטת המתפללים בהיותו מח"ט חברון בשנת תשס"ג (2002), אשר לפני כמה ימים ציינו 13 שנה לנפילתו של דרור הי"ד. על שמו של דרור קיים גם גרעין בבני עקיבא.

לוינשטיין-מלץ יצרה את סדרת הסיפורים לילדים המפורסמת "מסע בעקבות שמי", בהם גיבור הסיפור מתעמק בשמו ומגלה סיפורים על הוריו, משפחתו ועמו לאורך ההיסטוריה ועד היום. "נס של אהבה", אחד מהספרים בסדרה, זכה בפרס יד ושם לספרות ילדים ונוער.

ההלוויה תצא היום (ב') מרחבת החנייה של הר המנוחות בירושלים בשעה 15:00. יושבים שבעה בבית המשפחה ברחוב האורן 2 עלי.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן