Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
ינון מגל מתפטר מהכנסת - כיפה

ינון מגל מתפטר מהכנסת

הסוף לפרשת מגל. חבר הכנסת ינון מגל הודיע ליו"ר המפלגה נפתלי בנט כי הוא מבקש לסיים את תפקידו כחבר כנסת

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 30/11/15 10:23 יח בכסלו התשעו

ינון מגל מתפטר מהכנסת
Miriam Alster/Flash90, צילום: Miriam Alster/Flash90

חבר הכנסת ינון מגל, הודיע ליו"ר המפלגה נפתלי בנט, כי הוא מבקש לסיים את תפקידו כחבר כנסת. מגל מסר לבנט שהוא בטוח שאין במעשיו היבט פלילי, אולם הוא מבין שיש שנפגעו מהתנהלותו בעבר ולכן הוא מבקש לפרוש מהכנסת.

השר בנט השוהה במסע הסברה בארצות הברית עודכן בהחלטה, ומסר כי ״קיבלתי את הודעת ההתפטרות של ינון, זהו מעשה ראוי. אני מקווה שההליך בו הוא נמצא יסתיים מהר ככל האפשר ויוכל להתמסר למשפחתו ולהמשך דרכו״.

כזכור, בשבוע שעבר פרסמה עיתונאית וואלה, רחלי רוטנר פוסט בדף הפייסבוק שלה בו האשימה את מגל בהתנהגות לא נאותה בעת סיום תפקידו כעורך האתר. מגל לא הכחיש את הדברים ואף התנצל וטען כי לא היה צורך לנהוג כלפיו ב"שיימינג". "ישנם דברים שנאמרו בין ידידים לפני שהייתי חבר כנסת ולא הייתי חוזר עליהם כיום. אני מתנצל ומבקש את סליחתו של מי שנפגע. עם זאת, הייתי מצפה מידיד שנפגע ממני להגיד לי זאת ולא לפנות למחוזות השיימינג ברשתות החברתיות", כתב מגל וספג ביקורת ציבורית רבה.

מאוחר יותר הודיעו מגל ובנט, כי מגל יתפטר מתפקידו כיו"ר סיעת הבית היהודי לאור הפרסומים הבעייתיים אך יישאר בתפקידו כחבר כנסת. היום כאמור החליט מגל לפרוש גם מהכנסת ייתכן לאור העדויות הנוספות שהגיעו על התנהגות בעייתית מצדו כלפי נשים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן