שבועיים אחרי הפיגוע חתונה:"התשובה לטרור"

הערב התחתנו בבנייני האומה בירושלים בפני כ-800 מוזמנים, שרה תחיה ליטמן ואריאל ביגל, שבועיים לאחר הפיגוע האכזרי שאירע באזור הר חברון

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 26/11/15 18:20 יד בכסלו התשעו

שבועיים אחרי הפיגוע חתונה:"התשובה לטרור"
מתוך האלבום המשפחתי, צילום: מתוך האלבום המשפחתי

הערב (ה') נערכת חופתם של הזוג שרה - תחיה ואריאל ביגל בבנייני האומה בירושלים. אחרי הפיגוע הנורא שקטל את חייהם של אחי ואבי הכלה, יעקב ונתנאל ליטמן, נדחתה החתונה בשבוע. במקום נכחו כ-800 מוזמנים ועוד אלפי אנשים. בשעה 22:30 נפתח אוהל מוזמנים לציבור הרחב.

בחופה נכחו הרב יעקב שפירא ראש ישיבת מרכז הרב, הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, הרב הראשי לירושלים הרב שלמה עמאר, הרב חיים דרוקמן והרב דב ליאור.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=L_ofG5Qhmx8[/embed]

(צילום: אריק בן שמעון)החופה

הניה ביגל, אם החתן סיפרה לפני החופה כי האירוע הערב מהווה קיצוניות נגדית לאובדן הגדול:" זו הקיצוניות הכי גדולה שיש, העוצמה הגדולה היא בניית בית. היא חזקה וחשובה, עם ישראל לא מתייאש ולא שוקע ואנחנו מוכרחים לקום".

עוד הוסיפה אם החתן כי "זה מה שהחזיק אותנו כל הגלות. בגלל זה אנחנו כאן וחזקים ומנצחים את השכול והכאב. מאז אנחנו מדלגים וחווים חוויות של כוח ושל עוצמה. עם ישראל בארץ ישראל וזו התשובה הניצחת לטרור"

(צילום: פלאש 90)

(צילום: פלאש 90)



אחי הכלה, דביר ליטמן ציין למרות הכאב, תהיה הערב שמחה גדולה " "אנחנו לא נשברים, עם כל הכאב וכל הצער. נשמח בחתונה".

בני הזוג שרה תחיה ואריאל ביקשו להודות לציבור הרחב שהתעניין והגיע לשמח אותם ביום שמחתם: ״עד לפני שבועיים אף אחד לא הכיר והתעניין בי ובאריאל ואז ברגע אחד ביום שישי בשיא ההכנות אבא ואחי נרצחו ע"י מחבל אכזר. אין רגע שאני לא מתגעגעת לחיוך של נתנאל לענווה והצניעות של אבא וזה ילווה אותי תמיד. אבל דווקא מתוך הכאב בחודש הגבורה לפני חנוכה נפיץ ביחד עם כל עם ישראל אור עצום של שמחה.נתינה ואהבה שעם ישראל הרעיפו עלינו. והעיקר לא לפחד כלל".

(צילום: פלאש 90)


חברו של נתנאל ז"ל אבישי שפירא סיפר על ערבוב השמחה והעצבות באירוע שהיה סמוך לטרגדיה הנוראה: "הרגשתי שאני חייב להגיע לשמח בחתונה, ההרגשה היא מעורבת, מצד אחד העצב הוא גדול מאוד והכל עדיין עוד טרי ומצד שני יש את שמחת החתונה שזה רגע שמח ומרגש, והיום אני מרגיש שאני צריך לפנות את המקום של העצב ולשמח את הכלה והחתן ובני המשפחה באירוע החשוב הזה"

(צילום: פלאש 90) אלפים הגיעו לשמח

בין מאות האנשים שהגיעו לשמח את הזוג היה גם מנכ"ל מד"א אלי בין : "במהלך ימי השבעה ביקרנו בבית משפחת ליטמן והתרשמתי עמוקות מהמשפחה הנפלאה והמיוחדת הזאת, באנו לחזק ויצאנו מחוזקים. משפחת ליטמן היא חלק ממשפחת מד"א והגענו לכאן היום עם חבריו של נתנאל ז"ל על מנת לשמח את אחותו ואת כל המשפחה. אנו מקווים שמעתה נתראה אך ורק בשמחות".

מיכאל ומרים ריגלר, הורי נעה ליטמן אם הכלה, הבוקר בבית העלמין