סתיו שפיר מחרימה את ינון מגל ואורן חזן

ח"כ סתיו שפיר הודיעה כי היא תחרים את הנאומים של חברי הכנסת מגל וחזן ולא תשתף איתם פעולה ביוזמות פלרמנטריות. תגובותיהם של ראש הממשלה ושל שר החינוך היו כל כך רפות וחלושות, אל מול המקרים החמורים האלה"

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 26/11/15 09:57 יד בכסלו התשעו

סתיו שפיר מחרימה את ינון מגל ואורן חזן
Miriam Alster/Flash90, צילום: Miriam Alster/Flash90

במכתב שהוציאה אמש (ד') קראה ח"כ שפיר לראשי האופוזיציה להפסיק את שיתוף הפעולה עם חברי הכנסת אורן חזן וינון מגל, בעקבות התנהגות מזלזלת כלפיי נשים ונכים. "נראה שביומיים האחרונים להדרדרות הזו אין גבול" כתבה שפיר. את המכתב, הוציאה שפיר על רקע תלונות בגין הטרדה מינית שפורסמו נגד חבר הכנסת ינון מגל, וכן התייחסותו הפוגענית של חבר הכנסת אורן חזן לחברת הכנסת קארין אלהרר.

שפיר ביקרה את תגובת ראש הממשלה ושר החינוך: "תגובותיהם של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושל שר החינוך, נפתלי בנט, היו כל כך רפות וחלושות אל מול המקרים החמורים האלה, אני חושבת שעל האופוזיציה לנקוט במהלך הולם". עוד כתבה "הנני פונה אליכם בבקשה להפסיק מיידית כל שיתוף פעולה עם חברי הכנסת מגל וחזן, החל מחקיקה ועד לפעילות השוטפת בוועדות. באופן אישי, אני מתכוונת שלא לנכוח בנאומיהם במליאה ושלא להצטרף ליוזמות פרלמנטריות מכיוונם"

"אסור לנו להעביר, באמצעות אדישות ושתיקה, את המסר המכוער שהתנהגות כזו היא לגיטימית. שהטרדה מינית ופגיעה בנשים היא התנהגות נסבלת בחברה. שללעוג לבעלי מוגבלויות זה לא יפה, אבל זה גם לא נורא" כתבה.

במשטרה הודיעו אתמול (ד') כי תיפתח בדיקה בעניינו של מגל. במשטרה אמרו כי ההליך לבדיקת הפרסומים אודות חשד להטרדה מינית ינוהל בלהב 433, בהנחיית ראש האגף לחקירות ולמודיעין.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן