10 פיגועי טרור בשבוע, הבוקר נסיון פיגוע נוסף

22 נרצחים, מעל 200 פצועים ויותר מ-10 פיגועים בשבוע האחרון בלבד. חודשיים של טרור בלתי פוסק. גם הבוקר נסיון פיגוע סמוך למערת המכפלה

חדשות כיפה אפרת קרסנר, כיפה 25/11/15 09:31 יג בכסלו התשעו

10 פיגועי טרור בשבוע, הבוקר נסיון פיגוע נוסף
מועצה אזורית גוש עציון, צילום: מועצה אזורית גוש עציון

22 בני אדם נרצחו ו200 נפצעו בפחות מחודשיים, בגל הפיגועים האחרון. 7 מתוכם נרצחו במהלך השבוע האחרון. נוסף על כך, באירועים הללו הגיע מספר נגעי החרדה לכמעט 100. סך הכל, כ-300 פצועים בדרגות שונות, החל מנפגעי חרדה ועד פצועים בפציעות קשות.

הבוקר (ד') דיווחו על ירי לעבר רכב ישראלי סמוך למערכת המכפלה, ללא נפגעים. רק אתמול (ג') התרחשו 4 פיגועים של דריסה, ירי וזריקת אבנים על אזרחים. בראשון שהתרחש בצומת תפוח נפצעו 4 חיילים, לאחר מכן נתפס מחבל חמוש בסכין סמוך לבנייני האומה בירושלים.

בשעות הערב התרחש פיגוע ירי לעבר מכונית ישראלית באזור גוש עציון, ובמקביל אליו פיגוע אבנים שניפץ שמשת רכב בדרך לגוש עציון.מאוחר יותר בערב התרחש פיגוע נוסף באזור חיזמא, בו נפצע אדם אחד באורח קל.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, דוידי פרל, קרא להחיל על גוש עציון ריבונות ישראלית כתגובה לפיגועים שרבים מהם התרחשו באזור גוש עציון. פיגועים נוספים התרחשו בחודשיים האחרונים גם בירושלים ,תל אביב, בבאר שבע, בקרית גת, בנתניה ובראשון לציון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן