Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
נועם פדרמן: "צריך לעקור את השמאלנים מהשורש" - כיפה

נועם פדרמן: "צריך לעקור את השמאלנים מהשורש"

פדרמן אמר את הדברים במהלך האזכרה לציון 25 שנים להרצחו של הרב כהנא וזכה לתשואות הקהל

חדשות כיפה נריה כנפו, כיפה 03/11/15 13:35 כא בחשון התשעו

נועם פדרמן: "צריך לעקור את השמאלנים מהשורש"
צילום מסך, חדשות10, צילום: צילום מסך, חדשות10

ביום ראשון בערב התקיימה האזכרה השנתית לזכרו של הרב מאיר חי כהנא שנרצח לפני 25 שנים. באזכרה שהתקיימה בירושלים השתתפו בין היתר הרב דב ליאור, ד"ר מיכאל בן ארי, ברוך מרזל, עו"ד איתמר בן גביר ויו"ר להבה בנצי גופשטיין.

במהלך הערב נשמעו נאומים משתלחים בציבור הערבי, בשמאל הישראלי ובנשיא המדינה ריבלין. בשיאם של הדברים אמר נועם פדרמן, איש קריית ארבע, כי יש "לעקור את השמאלנים מהשורש" וכי לא הערבים הם הבעיה אלא "השמאלנים הארורים" כלשונו. אמירה שעוררה את תשואות הקהל.

[embed]https://www.facebook.com/channel10news/videos/10153678722593794/[/embed]

גם יו"ר להבה בנצי גופשטיין, נשא דברים באירוע והודיע במהלך נאומו כי "בשבוע הבא נתחיל באימונים ברחבי הארץ ליצור דור חזק שיחזיר מלחמה לאויב הערבי. אף אחד לא ישבור אותנו מכל מעצר אנחנו נגדל ונתחזק". דברים קשים נוספים נאמרו באזכרה על ידי עופר גולן שהתבטא בחריפות נגד נשיא המדינה ראובן ריבלין: "אחמד מוחמד ריבלין אמר אתמול שאנחנו לא מפחדים מידם הקפוצה של הקיצונים, ואני אומר, 'אנחנו לא מפחדים ממך'".

הרב כהנא שנרצח במנהטן במהלך נאום לפני 25 שנים ייסד את 'הליגה להגנה יהודית בארצות הברית' ואת תנועת 'כך' בישראל, שבהמשך הוגדרה כארגון טרור. הרב כהנא היה חבר כנסת עד שמפלגתו נפסלה מלכהן בכנסת. מפלגת 'עוצמה יהודית' שהתמודדה בעבר בבחירות נחשבת לממשיכת דרכו הפוליטית.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן