סמוטריץ במקום הפיגוע: דרוש טיפול שורש, הכתובת נמצאת על הקיר

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ, שהיה מאות מטרים בודדים ממקום הפיגוע, מבהיר כי המשטרה לא עושה מספיק על מנת למגר את הטרור. "אני לא רואה מספיק טיפול בטרור. אסור לנו לשלם את המחיר בדם"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 07/10/15 11:40 כד בתשרי התשעו

סמוטריץ במקום הפיגוע: דרוש טיפול שורש, הכתובת נמצאת על הקיר
Gershon Elinson, פלאש 90, צילום: Gershon Elinson, פלאש 90

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ, היה מאות מטרים בודדים ממקום הפיגוע, לאחר שהבוקר (ד') פתח לשכה בסמוך למקום הפיגוע בו נרצחו במוצאי שבת הרב נחמיה לביא ואהרון בנט.

בדברים שאמר ל'כיפה' הבהיר סמוטריץ כי המשטרה אינה עושה די על מנת למגר את הטרור. "מדובר באירוע קשה עם פוטנציאל קשה הרבה יותר. אסור לנו להיות רגועים בגלל התוצאות הקלות לכאורה של הפיגוע, זה היה יכול להיגמר בצורה גרועה הרבה יותר".

סמוטריץ מספר כי זיהה פחות כוחות משטרה הבוקר בעיר העתיקה. "היו היום הרבה פחות כוחות משטרה. בימים האחרונים בגלל כמות אישי הציבור היו הרבה שוטרים בשטח, אבל עכשיו יש פחות".

"יש צורך בטיפול מסיבי של המשטרה. בסופו של דבר הפתרונות מגיעות באמצעות גביית מחירים. חשוב לזכור שאין דבר כזה אוכלוסייה חפה מפשע, יש אוכלוסייה מחפה על פשע. אני לא רואה מספיק טיפול. אומנם המשטרה מנסה והשר ארדן בהחלט עושה מאמצים, אבל זה צריך להיות הרבה יותר מהיר".

"אסור לנו לשלם בדם על המתנה וחוסר טיפול. הכתובת נמצאת על הקיר כבר כמה שבועות, ורף החוצפה וההתגרות מגובה בהסתה. צריך מחבל או מחבלת כדי לטפל בזה? צריך לפעול ומהר, אין זמן להערכות מצב ארוכות. אומנם אין פטרונות קסם אבל יש פתרונות שורש וחייבים לבצע אותם כמה שיותר מהר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן