אדלשטיין לממשלה: חלק מאיתנו מרגישים כמו פראיירים

יו"ר הכנסת הגיע למאהל המחאה של ראשי המועצות מול בית ראש הממשלה והבהיר, "כמו כל אזרח אני מצפה שהממשלה תעשה כל שביכולתה על מנת לשים קץ לגל הטרור". על הבניה ביו"ש אמר: "אנחנו לא צריכים לחכות לפיגועים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 06/10/15 14:30 כג בתשרי התשעו

אדלשטיין לממשלה: חלק מאיתנו מרגישים כמו פראיירים
דוברות, צילום: דוברות

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הגיע היום (ג') בצהריים למאהל המחאה של ראשי המועצות ביהודה ושומרון, והביע תמיכה במחאתם, זאת בניגוד לשר הביטחון בוגי יעלון אשר תקף אותם היום וטען כי הם מתלהמים שלא לצורך.

"אני רוצה להביע את תנחומי למשפחות שהחלו את השבעה לאחר החג", אמר אדלשטיין בפתח דבריו. "אמר לי שכן, שהמחבלים אף פעם לא ידעו חיים של מי הם קטעו ושמדובר ב'אנשים אחד אחד'. אמרתי לו מזל שכך. אנחנו לא מבדילים בין דם לדם, אבל מזל שהם לא ידעו כי נרצח פוטנציאל לדורות".

"נשאלתי אם אני מרגיש נוח על ידי שבאתי לכאן", הוסיף אדלשטיין. אני לא במצב של נוח. אני כיו"ר הכנסת מרגיש חובה לשבת עם הנציגים הלגיטימיים של הציבור שסבל בימים האחרונים את המתקפות".

"כמו כל אזרח אני מצפה שהממשלה תעשה כל שביכולתה ומעבר על מנת לשים קץ לגל הטרור הזה", אמר אדלשטיין והוסיף לגבי שאלת הבנייה ביו"ש, שעומדת בבסיס דרישתם של ראשי הרשויות: "אנחנו לא צריכים לחכות לפיגועים. זו חובה של כל ממשלה בישראל לבנות ביו"ש. מאות אלפי אזרחים הם לא אזרחים סוג ב, קל וחומר בנסיבות האלו, כשחלק מהאזרחים, חלק מאיתנו, מרגישים פראיירים, שטובחים בנו, ואנחנו משאירים אותם ללא תגובה לזמן ארוך.

"גם אם השב"כ תופסים את המפגעים, בניה של יישובים, שכונות, אלו תשובה אמיתית לטרור. כי מעבר לטרוף הרגעי, המטרה של המחבלים ושולחיהם זה לשלוח אותנו החוצה, להוציא אותנו מהאזור. צריך להבהיר את כללי המשחק מיד. בכל דרך אפשרית נראה להם שאנחנו כאן ונישאר כאן. נדע להגן על עצמנו וגם לפתח את החיים".

צפו בדבריו ובדברי ראשי הרשויות:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/106201551761.mp4[/embed]

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/106201541029.mp4[/embed]

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/106201523204.mp4[/embed]