שמים סוף להסתה. בבית היהודי פנו למשטרה

ההסתה הבוטה בימים האחרונים בדף הפייסבוק של יו"ר המפלגה הביאה להגשת תלונה במשטרה כנגד אותם גולשים. ההסתה באינטרנט נמשכת

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 05/08/15 09:50 כ באב התשעה

שמים סוף להסתה. בבית היהודי פנו למשטרה
צילום מסך, צילום: צילום מסך

מפלגת הבית היהודי הגישה אמש תלונה במשטרה נגד ההסתה המתנהלת בימים האחרונים ברשתות החברתיות כלפי שר החינוך נפתלי בנט. מאז הרצח במצעד הגאווה בירושלים ובכפר דומא בשבוע שעבר מוצף עמוד הפייסבוק של יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, נפתלי בנט, בקריאות לפגוע בו ובחבריו במפלגות הימין.

כך לדוגמא נכתב בעמוד כי: "נפתלי בנט, את כתמי הדם אי אפשר לשטוף. הם נשארים בנשמה שלך." כתב גולש בשם אור. עמי כתב "אתם רוצחים בני אדם". גולש בשם רתם כתב "הדם של שירה על הידיים שלך נפתלי בנט על שנתת לחברי מפלגתך דרור לבטא את דעותיהם החשוכות. אין מילים שיוכלו לנקות אותך מזה"

נפתלי, לך לשטוף ידיים, נשאר לך שם עוד קצת דם", כתב הגולש נחום. גולש נוסף בשם יניב האשים "הדם של שירה על הידיים שלך נפתלי, על שנתת לחברי מפלגתך לבטא דעות חשוכות. אין מילים שיוכלו לנקום אותך מזה".

הגולש רוני: "בטח עברה עליך שבת נעימה נפתלי. שתי ציפורים במכה אחת... הדגנרט הזה שליסל הוריד ארבעה להט"בים במצעד בירושלים... מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים. נכון אדון בנט? ומנגד הפרזיטים שלך שורפים משפחת פלסטינאית שלמה. אשכרה עונג שבת!!!".

את התלונה בפועל הגישה מפלגת הבית היהודי באמצעות ראש המטה הצעיר במפלגה, יונתן דובוב, שאמר כי: "אני מזועזע. רגע אחרי רציחות נפשעות, ישנם אנשים שרוצים עוד דם. השר בנט מותקף מילולית באופן קבוע על ידי אבירי חופש הביטוי והפלורליזם. בשנה שעברה אף הותקף פיזית בועידת הארץ לשלום".

דובוב הוסיף, כי הרוצחים לא מייצגים איש מלבד את עצמם. לא את אלוקים, לא את היהדות ובטח שלא את אזרחי מדינת ישראל וקרא להגברת האחדות, "במקום לנצל את השעה לחשבון נפש והגברת האחדות בעם, לוקחים זאת למקום של הסתה פרועה, ליבון שנאה והכתמת מגזר שלם. הניסיון להסיט את הדיון מעיקרו ולהפיל את האחריות הבלעדית על השר בנט ובוחריו לא יצלח. גם לחופש הביטוי יש גבולות ברורים, ואחד מהם הוא הסתה לפגיעה באחר. אני קורא לכל הצדדים- אחים אנחנו. בואו נשב ונלבן את הסוגיות הכואבות מתוך אהבה וראיית הטוב".