הרבנות הראשית מזהירה: ג'וני ווקר עם כשרות מזויפת

נושא הכשרות של משקאות חריפים אינו ברור דיו לאנשים רבים שקונים משקאות חריפים מבלי לברר בצורה מספקת את כשרותם מתוך אמונה וחוסר ידיעה שמשקאות חריפים תמיד כשרים מה שמתברר כלא נכון במקרים רבים

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 04/08/15 16:14 יט באב התשעה

הרבנות הראשית מזהירה: ג'וני ווקר עם כשרות מזויפת
באדיבות OK, צילום: באדיבות OK

הכשר OK מזהיר על זיוף חמור המופיע על בקבוקי וויסקי ג'וני ווקר של היבואן פאנקו גרופ מרמת גן המוצגים כביכול הם נמצאים תחת השגחת ההכשר.

נושא הכשרות של משקאות חריפים אינו ברור דיו לאנשים רבים שרוכשים משקאות חריפים מבלי לברר בצורה מספקת את כשרותם מתוך אמונה וחוסר ידיעה שמשקאות חריפים תמיד כשרים, מה שמתברר כלא נכון במקרים רבים בשל בעיות של יין נסך או סתם יינם ויש צורך תמיד בהכשר ברור או לשאול באופן פרטני אצל מומחה כשרות העוסק בתחום.

הרב אהרן חסקל מסניף ישראל של הכשר ה-OK מדגיש, כי יש לשים לב להבדלים בין הזיו, לבין המקור. ההכשר בוויסקי הכשר מוטבע באופן רשמי ומסודר על גבי התווית האחורית הרשמית של היצרן לעומת זאת במוצר שכשרותו זויפה ע"ג התווית המקורית אין כל סימן כשרות והודבקה תווית נוספת אחורית ללא אישור ובזיוף.

בהכשר OK מציינים, כי הם אכן מעניקים כשרות לוויסקי מתוצרת ג'וני ווקר אך רק לחברת IBBLS שהמתקנים בהם מיוצר הוויסקי בעבורה נמצאים תחת השגחת ההכשר.