Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
הרב שטרן: ציפיתי שחכמי הדת המוסלמים יגנו הפגיעה ביהודים - כיפה

הרב שטרן: ציפיתי שחכמי הדת המוסלמים יגנו הפגיעה ביהודים

הרב אריה שטרן התאכזב מהמפגש עם חכמי הדת המוסלמים בבית החולים שיבא. "ציפיתי שחכמי הדת המוסלמים יתייחסו לאלימות נגד יהודים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 04/08/15 13:25 יט באב התשעה

הרב שטרן: ציפיתי שחכמי הדת המוסלמים יגנו הפגיעה ביהודים
דוברות, צילום: דוברות

הרב אריה שטרן מנפץ את האידיאליה שיצאה מפגישתם של רבנים בכירים בציונות הדתית עם חכמי דת מוסלמים אתמול בבית החולים שיבא בתל השומר, כששני הצדדים הגיעו לגנות את רצח התינוק הפלסטיני ולהיפגש עם בני משפחתו.

בהודעה שיצאה מלשכתו נמסר כי "רבה של ירושלים הרב אריה שטרן מבקש להבהיר כי בפגישתו עם חכמי הדת המוסלמים בבית החולים "שיבא" כי אין מקום לפעולה של שפיכות דמים כנגד חפים מפשע ואין זו דרכה של תורה. הרב הביע זעזוע עמוק על הפגיעה בחפים מפשע וילדים שלא עשו רע מימיהם".

"עם זאת הרב ציפה שאף חכמי הדת המוסלמים יתבטאו בנושא זה וייתחסו לפעילות דומה שפגעה ופוגעת תדיר ביהודים. ברם ציפייה זו לא באה על סיפוקה כיוון שרובם באו בסופו של דבר בשביל לטעון את הטענות המסורתיות שלהם כנגד אחיזתנו בארץ ישראל”, נמסר עוד.

"הרב הבהיר גם במהלך הפגישה כי ביקורו נועד לצאת חוצץ נגד אלימות משני הצדדים והוא עדיין מצפה שכם חכמי הדת המוסלמים יגנו ויוקיעו פגיעה ביהודים.”, נמסר בהודעה.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן