אלי רוזנפלד פורש מהבחירות לראשות מוא"ז שומרון ותומך בדמסקי

פרסום ראשון. אלי רוזנפלד, המתמודד בבחירות לראשות המועצה האזורית בשומרון, הודיע כי הוא פורש מהמירוץ ומעביר את תמיכתו לשריה דמסקי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 31/07/15 08:37 טו באב התשעה

אלי רוזנפלד פורש מהבחירות לראשות מוא"ז שומרון ותומך בדמסקי
דוברות, צילום: דוברות

אלי רוזנפלד הודיע היום (ו') כי יסיר את מועמדותו לתפקיד ראש המועצה האזורית שומרון וכי יעביר את תמיכתו לשריה דמסקי לראשות המועצה.

רוזנפלד מסר כי "החלטתי לפרוש מהמרוץ לצורך החשיבות באחדות וטובת השומרון. שנינו מאמינים כי המטרה היא דרך חדשה של עשייה בשומרון. אני מאמין שהאיש הנכון לתפקיד ראשות המועצה הוא שריה דמסקי לאור הניסיון הציבורי הרב שלו. אין לי ספק כי שריה יוביל את השומרון קדימה בכל התחומים היות ושריה הוא איש של עשייה וחזון, עם נסיון ברמה הישובית, האזורית והארצית במשרדי הממשלה ועל כן החלטתי להעביר את תמיכתי אליו."

שריה דמסקי בירך על המהלך של רוזנפלד ומסר בתגובה: "אלי הוא איש ערכי, איש התיישבות ועשייה במשך שנים רבות. בשנים האחרונות הוא מרכז את כל נושא הקרקעות במועצה, מכיר את השטח ואת העשייה בשטח. אני בטוח שהוא יתרום רבות בהמשך לשומרון כולו ואני מודה לו על כך ששם את טובתו האישית והפוליטית בצד למען טובת השומרון".

בפגישה שהתקיימה בין דמסקי ורוזנפלד סוכם כי, מלבד תפקידו הנוכחי, רוזנפלד לא יקבל משרה כלשהי במידה ודמסקי ייבחר לראשות המועצה.