Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
הרב לבנון: לא לדחות את הסובלים מנטייה הפוכה - כיפה

הרב לבנון: לא לדחות את הסובלים מנטייה הפוכה

בהתייחסו לדבריו לפני כחודש בו כינה הומוסקסואליות כסטייה וכמחלה, אומר הרב אליקים לבנון: "אין זה אומר שיש לדחות אותם. קירוב, טיפול וסיוע. אלה הם התשובות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/07/15 15:38 יד באב התשעה

הרב לבנון: לא לדחות את הסובלים מנטייה הפוכה
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הרב אליקים לבנון מתייחס לדבריו לפני כחודש בכנס 'בקדושה' בו כינה את ההומוסקסואליות כסטייה וכמחלה, ומבהיר כי למרות דבריו, אין מקום לדחות את ההומואים אלא להפך, לסייע להם.

כזכור, בדבריו בכנס אמר הרב לבנון "לוקחים סטייה והופכים אותה לאידיאולוגיה, יוצאים מהארון, באיזו מדינה אנחנו חיים?!", שאל הרב לבנון. "יש אדם שנלחם כבר שנים כדי שיכירו בסוטים האלו מבחינה דתית, שלח לי חוברת שלמה לפני כמה שנים. אמרתי לו יש לו טעות בסיסית. הוא יוצא מנקודת מבט שאין אפשרות לתיקון. שקר שקר שקר. הכל תלוי ברצון. אינך רוצה ולכן אינך מתקן, אתה לא רוצה להבריא".

במכתב שפורסם היום באתר 'כמוך - הומואים דתיים אורתודוקסיים', התייחס הרב לבנון להתבטאויותיו שעוררו סערה וכתב "אכן, ברור לי שאם נאסר משכב זכור גם לבני נח (רמב"ם, מלכים, פרק ט) אכן זו סטייה. אולם אין זה אומר שיש לדחות אותם. אדרבא, יש להתייחס אליהם כאל מי שזקוק לעצה טובה וליד מושטת מתוך אהבה, כדי לסייע להם להתגבר על הקשיים שבהם הם נתקלים. קירוב, טיפול וסיוע, אלה הם התשובות! יערה הקב"ה רוח ממרום, יזרוק מים טהורים, וניטהר כולנו!".

דבריו של הרב לבנון לפני כחודש:

[embed]

]

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן