יונתן דובוב הוא יו"ר פורום הצעירים החדש של הבית היהודי

יונתן דובוב זכה ב-70% מהקולות ונבחר לתפקיד יו"ר פורום הצעירים של המפלגה. בנט: "התגייסות הצעירים היא חלק מתנופת ההנהגה של הבית היהודי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 28/07/15 22:00 יב באב התשעה

יונתן דובוב הוא יו"ר פורום הצעירים החדש של הבית היהודי
דוברות הבית היהודי, צילום: דוברות הבית היהודי

הבחירות ליו"ר פורום הצעירים של הבית היהודי התקיימו היום (ג'), בהן השתתפו חברי מרכז הבית היהודי בגילאי 35 ומטה. את הבחירות ניהלה ועדת הבחירות בראשות שי נתן והן התקיימו לאחר כעשור בו לא הייתה הנהגה מסודרת לצעירי המפלגה.

יו"ר פורום הצעירים הנבחר הוא יונתן דובוב שזכה ב 70% מהקולות. תושב פ"ת, בן 28. מנכ"ל ומייסד מתחם "גולה" בפ"ת, בוגר L.L.B במשפטים. לשעבר מנכ"ל "בצדק"- עמותה למדיניות יהודית. שירת בקבע בפרוייקט "נתיב" כמפקד וקצין הדרכה. בעל טור פופולרי במצב הרוח, NRG ועיתון מוצ"ש.

דובוב אמר כי: "צעירי הבית היהודי הוכיחו היום כי הרוח הצעירה של המפלגה נושבת, חיה ונושמת. אמרתי בתחילת הדרך כי האחדות בתוך המחנה חשובה לי, ובאמת הצלחנו לגבש קבוצה חזקה של דמויות צעירות שהלכו יחד למען מטרה חשובה. מעכשיו מתחילים לעבוד למען הצעירים באחריות גדולה ובאהבה עוד יותר גדולה. תודה לכל השותפים שליוו אותי, לאלה שנתנו כתף ועזרו במטה, וכמובן לאנשי המפלגה ובראשם המנכ"ל ניר אורבך והיו"ר נפתלי בנט" מעכשיו מתחילים לעבוד לטובת הציבור".

יו"ר מפלגת הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט אמר כי: "אני מברך את יונתן שהוא פצצת אנרגיה ועשייה. הבית היהודי נמצאת היום בעמדת ההשפעה החזקה ביותר אי פעם בציבוריות הישראלית והתגייסות הצעירים היא חלק גדול בתנופה הגדולה. שיהיה ליונתן בהצלחה"

מנכ"ל מפלגת הבית היהודי, ניר אורבך: "אחרי שנים רבות בחרנו הנהגה לצעירים ולצעירות של הבית היהודי. אני מברך את יונתן דובוב על בחירתו ואת ג'רמי סלטן על התמודדות ראויה והגונה. אני מתכוון לשבת בימים הקרובים עם יונתן על תכנית עבודה מסודרת בכדי להתחיל לפעול אל מול חברי המרכז,המתפקדים והבוחרים כי זו בסוף המטרה. הצעירים יקבלו מהנהגת הבית היהודי את כל התמיכה וכל הגיבוי כי הם לב המפלגה."

הבחירות לפורום הצעירים מהווים למעשה את יריית הפתיחה לבחירות לשאר מוסדות המפלגה כפי שנקבע בחוקה החדשה. מי שהוביל את היציאה לבחירות הם מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, בשיתוף עם חברי ועדת ההיגוי של פורום הצעירים: נועה רביב, רז קיל, מתן ביליג, נריה כנפו, יובל זילברפניג, מאיר פרייליכמן, אבנר שאקי ואורי שחור.