מסיקה לדמסקי: תחבור לדגן. דמסקי: מוכן למנות אותו לממונה על ההסברה

גרשון מסיקה קרא לשריה דמסקי להתאחד עם יוסי דגן ולשמש כסגנו, בתגובה שלל דמסקי את ההצעה ואמר כי ישקול למנותו במערך ההסברה

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 03/07/15 15:03 טז בתמוז התשעה

מסיקה לדמסקי: תחבור לדגן. דמסקי: מוכן למנות אותו לממונה על ההסברה
Shutterstock, צילום: Shutterstock

גרשון מסיקה, אשר הינו עד מדינה בפרשת השחיתות החמורה בישראל ביתנו, מתערב בנעשה וקורא למנות את סגנו, ראש המועצה בפועל יוסי דגן.

בעלון היישוב אלון מורה, בו מתגוררים בין היתר ראש המועצה לשעבר ועד המדינה גרשון מסיקה ושריה דמסקי המתמודד כעת על תפקיד ראש המועצה, מתפרסמת השבת קריאה של מסיקה לדמסקי להתאחד עם דגן ולשמש כסגנו.

"מכיוון שההתמודדות על ראשות המועצה היא בין אנשים אידיאולוגיים, בעלי יכולות ורקע בעשייה, הריני מציע לשריה שיחבור ליוסי דגן וירוצו שניהם במשותף. שריה יכהן כסגן ראש המועצה ואם יוכיח את עצמו בתחום המוניציפלי, יוכל בעוד שנתיים וחצי להוביל את המועצה ולהתמודד על הראשות" כתב מסיקה והוסיף "אני מציע בהחלט לא לשלול את ההצעה על הסף ולעשות מאמץ להתגבר על הרצון האישי והרגש, ולאחד את הכוחות לטובת השומרון ותושביו".

מי שלא אהב את הקריאה היה שריה דמסקי ששלל את ההצעה על הסף וכתב בתגובה כי "ראשית אני שמח על הערכתך אלי ופועלי. מכיוון ששנים רבות אני פועל עם המערכות של המועצה, אך יותר מכך, עם המערכות שהמועצה עובדת מולם, קרי הישוב והממשלה, העובדה שאני מגיע חדש ומחוץ למערכת הקיימת - זהו היתרון הגדול שלי אל מול יוסי. למרות זאת, אני בהחלט מוכן לשקול את שילובו של יוסי במערך ההסברה של המועצה, בתחום בו הוא הוביל בהצלחה בשנים האחרונות. אגב, כפי שאתה בעצמך עשית ב 7 שנים האחרונות".

לא ברור מדוע מסיקה בחר להתערב בבחירות למועצת שומרון, שכן סביב התפטרותו שוררת עננה כבדה, לאחר שנאלץ לעשות כן בשל הפיכתו לעד מדינה בפרשת השחיתות בישראל ביתנו. בעוד שחוקית אין שום בעיה כי יביע את דעתו, אומרים תושבים רבים כי עדיף שימנע מכך בשל נגיעתו בדבר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן