סכסוך בטוויטר בין חוטובלי לחזן

סכסוך בטוויטר בין אורן חזן וציפי חוטובלי, בנוגע לדברים שאמרה על חברי המרכז. חזן: מנסה לבנות קריירה אצל אבירי השמאל הקיצוני

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 28/05/15 10:47 י בסיון התשעה

סכסוך בטוויטר בין חוטובלי לחזן
Nati Shohat, פלאש 90, צילום: Nati Shohat, פלאש 90

סכסוך בין כוכב התקשורת החדש של הליכוד, חבר הכנסת אורן חזן, לבין סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי. תחילתו של הסיפור היה בישיבת סיעת הליכוד שנערכה אתמול בה עלה לדיון נושא החזרת הכוח לבניית רשימת הליכוד לכנסת לידי חברי המרכז בשונה מהמצב העכשווי בו המתפקדים בוחרים את הרשימה.

ח"כ חזן כעס על חוטובלי שכינתה לדבריו במהלך הדיון את חברי המרכז כ''גנגסטרים ומושחתים'', הוא גער בה בקולניות כבר במהלך הישיבה "למה, אל תגידי ככה", בציוץ שפרסם לאחר מכן בחשבון הטוויטר שלו כתב, כי חוטובלי "עוד אחת שמנסה לבנות קריירה אצל אבירי השמאל הקיצוני על חשבון חברי מרכז הליכוד".

חוטובלי לא נותר חייבת אל מול המתקפה וצייצה בתגובה: "צר לי על הבעיות בהבנת הנשמע. דיברתי על הדימוי התקשורתי שהיה באותה תקופה לחברי המרכז".

חזן השיב לדברים, "לא זכור לי ח"כ או איש תקשורת שהצמיד את הדימוי 'גנגסטרים' לחברי המרכז היקרים. ציפי לפעמים הפה פולט את שהראש חושב. מה שבטוח לי אין בעיות שמיעה".

בתגובה לדברים מסרה סגנית השר חוטובלי, כי "כבר במהלך הישיבה חבר הכנסת אורן חזן התקיף אותי. לא אמרתי שחברי המרכז הם גנגסטרים, אלא שהתקשורת הדביקה להם את הדימוי, ובזה צריך להילחם".

כרגע מתנגד ראש הממשלה באופן מוחלט להחזרת הכוח לידי חברי המרכז והוא מנסה לסכל את המהלך. במקרה ונתניהו ייכשל נוכל לראות אם התנצלותה של חוטובלי אכן ריצתה את חברי המרכז או שהיא תאלץ להילחם שוב על מקומה בכנסת.