Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
הברמן הגיש משקה לא כשר, הלקוח ירה בו ובכלבו - כיפה

הברמן הגיש משקה לא כשר, הלקוח ירה בו ובכלבו

גבר יהודי בארה"ב ירה בברמן המקומי והרג את כלבו, לאחר שהאחרון הגיש לו משקה "בירה אדומה" עם רכיבים לא כשרים. האירוניה: האירוע התרחש בליל שבת

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 19/05/15 12:40 א בסיון התשעה

הברמן הגיש משקה לא כשר, הלקוח ירה בו ובכלבו
shutterstock, צילום: shutterstock

מונטה לאון הנסון, גבר יהודי בן 59 מהמילטון שבמונטנה, מואשם כי ירה בשכנו הברמן המקומי פצע אותו והרג את כלבו בעקבות סכסוך סביב משקה אלכוהולי בו השתמש הברמן במיץ לא כשר.

תחילתו של הסיפור בוויכוח על "בירה אדומה", קוקטייל שמרכיביו הם בירה בתוספת מיץ עגבניות ומרק צדפות. על פי הדיווח באתר החדשות Missoulian, הכין הברמן, ג'ו לואיס, את המשקה עבור הנסון בבר המקומי בליל שבת לפני שבועיים. לואיס טען שהשתמש במיץ עגבניות רגיל וכשר, ולא במיץ קלמטו שמכיל את מרק הצדפות הלא כשר.

כאשר הנסון גילה כי המשקה שהוכן עבורו הכיל מרק צדפות, שאינו כשר על פי ההלכה היהודית, הוא זעם ואמר כי הדבר "מנוגד לדתו ואמונתו". וויכוח קטן התעורר בבר מייד אך הנסון לא נהג באלימות.

על פי הדיווח, בשבת בבוקר, בתחילת חודש מאי האחרון, עקב הנסון אחרי לואיס בזמן שהאחרון הוציא את כלבו לטיול. שכן ששהה בסמוך שמע בין 4 ל-6 יריות ומצא את לואיס מחבק את כלבו המת, שנפגע מיריות בראשו. לואיס עצמו נפגע אף הוא במהלך היריות.

השוטרים שהגיעו למקום טענו כי הנסון היה שיכור לחלוטין ורק לאחר ששאלו אותו אם שמע יריות הוא הרים את ידיו וטען כי הוא רוצה עו"ד. הנסון נעצר ודמי הערבות שנקבעו על ידי בית המשפט עומדים על סך של 250 אלף דולר.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן