הליכוד יוצא למתקפה נגד בנט: תפסיק לשחק משחקים וקיים רצון הבוחר

ציפי חוטובלי ומירי רגב תקפו את הבית היהודי וטענו כי מדובר בחוסר אחריות. "הבית היהודי לא יכולה לטעון לקיפוח כשהיא מחזיקה בשלושה תיקים", אמרה חוטובלי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 05/05/15 12:47 טז באייר התשעה

הליכוד יוצא למתקפה נגד בנט: תפסיק לשחק משחקים וקיים רצון הבוחר
פלאש 90, צילום: פלאש 90

לאחר ההודעה מצד הבית היהודי על ניתוק היחסים עם הליכוד במסגרת המשא ומתן הקואליציוני, בעקבות מתן תיק הדתות לש"ס, תוקפים חברות הכנסת של הליכוד את הבית היהודי ואת העומד בראשה נפתלי בנט וטוענות כי הוא משחק משחקים.

"אני קוראת לבנט להצטרף מיד לממשלה ולאפשר הקמת ממשלה לאומית. הגיע הזמן להתחיל לעבוד ולהפסיק לשחק במשחקי ״אכול כפי יכולתך״", כתבה חברת הכנסת מירי רגב בדף הפייסבוק שלה.

"הבית היהודי הוא שותף טבעי של הליכוד. למרות מספר המנדטים של מפלגת הבית היהודי, ראש הממשלה היה נדיב מאוד בהצעותיו לבית היהודי והציע להם תיקים משמעותיים וחשובים, עם יכולות ביצוע והשפעה על החברה הישראלית וההתיישבות".

"לא ייתכן שבנט יהיה זה שיפיל ממשלת ימין לאומית. אם נצטרך ללכת לבחירות, אין לי ספק שהמפלגות הבינוניות והקטנות ישלמו את המחיר. גם לציבור נמאס ממשחקי התיאבון הגדולים מול המפלגה שזכתה ל-30 מנדטים", הוסיפה רגב.

גם חברת הכנסת ציפי חוטובלי תקפה את בנט וקראה לו לקבל אחריות על מעשיו, ולהצטרף לממשלה. "על יו"ר הבית היהודי מוטלת אחריות כבדה כלפי בוחריו וכלפי העם בישראל שבחר ממשלת ימין ולא מעוניין במערכת בחירות נוספת”, אמרה חוטובלי.

"הבית היהודי קיבלה עמדות מפתח בממשלה הקרובה. בזמן שתיק החינוך הינו אחד מהתיקים המשפיעים ביותר על עתידה של המדינה, מפלגת הבית היהודי לא יכולה לטעון לקיפוח כשהיא מחזיקה בשלושה תיקים, תפקיד סגן, וועדה מרכזית בכנסת. אני קוראת לבנט לחתום עוד היום על ההסכמים הקואליציונים ולהבטיח את המשך שלטונו של הימין", הוסיפה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן