סוף תקופה: תופסק הפצת עלון השבת ישראלי בבתי כנסת

לאחר תהפוכות בשנה החולפת, הודיעו בהנהלת השבועון "ישראלי" כי הם יפסיקו את השימוש בפלטפורמת בתי הכנסת. במקביל יפיצו את המגזינים "פנימה" ו"ילדים" בסניפי רמי לוי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/04/15 18:40 י באייר התשעה

סוף תקופה: תופסק הפצת עלון השבת ישראלי בבתי כנסת
באדיבות המצלם, צילום: באדיבות המצלם

לאחר תהפוכות בשנה החולפת, בהם שני שינויים מהותיים בעיצוב ובמיתוג, הודיעו היום (ד') בהנהלת עלון השבת "ישראלי" כי הם יפסיקו להפיץ את הגיליונות בבתי הכנסת, אלא יעברו לפלטפורמה שונה אשר תחשף בהמשך.

במקביל, הודיעו בחברץ 'מים תקשורת' המפיצה את 'ישראלי' כי לאחר מגעים שנמשכו מספר חודשים תפיץ את מגזין הנשים 'פנימה' ואת מגזין 'ילדים' בסניפי רשת 'רמי לוי'.

"לאחר שנים רבות שבהן הפיצה את השבועון 'ישראלי' בבתי הכנסת, הוחלט לאחרונה בהנהלת החברה להפסיק את השימוש בפלטפורמת בתי הכנסת, ולהמשיך הלאה לעבר המדיות המתחדשות”, הודיעו בחברה.

"בחברה הוחלט להמיר את קונספט השבועון מעלון שבת למדיה תקשורתית, מודרנית ומשודרגת שפרטיה ייחשפו בהמשך, ושתצטרף אל המגזינים 'פנימה' ו'ילדים' מבית הוצאת 'מים תקשורת'. לאור השינוי הצפוי מופץ השבת שבועון 'ישראלי' בפעם האחרונה במתכונתו הנוכחית". ככל הנראה 'ישראלי' יהפוך להיות ירחון מגזיני בתשלום.

"מהלך זה של כניסת המגזינים של הקבוצה למכירה ברשת 'רמי לוי'", מסר אביחי בוארון, המו"ל והבעלים של 'מים תקשורת', "יחד עם שדרוג 'ישראלי', תחת שרביטו של העורך עוזיאל סבתו, והתגברות קצב המנויים החדשים למגזינים הפופולאריים 'פנימה' ו'ילדים' ומהלכים נוספים שעוד צפויים לנו בע"ה, מבטאים צמיחה והתקדמות וזה בהחלט משמח".

"נמשיך להגיש לאלפי מנויינו וקוראינו חוויית תוכן מוקפדת, בכלי התקשורת שיתווספו למגזינים 'פנימה' ו'ילדים', וכמותם יצמחו מתוך המגזר, עם הפנים לחברה הישראלית כולה".