שטרן פנה ליו"ר הכנסת והיועצים המפוטרים יקבלו משכורת עד לאחר חג הפסח

חבר הכנסת אלעזר שטרן אמנם לא נבחר לכנסת אך נחלץ לעזרתם של היועצים המפוטרים שמצאו את עצמם שלושה ימים לפני החג ללא עבודה

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 26/03/15 17:23 ו בניסן התשעה

שטרן פנה ליו"ר הכנסת והיועצים המפוטרים יקבלו משכורת עד לאחר חג הפסח
פלאש 90, צילום: פלאש 90

תוצאות הבחירות פורסמו כבר אך שי כאלה שיחושו אותן בצורה הרבה יותר מוחשית. עוזריהם ויועציהם של חברי הכנסת שלא הצליחו להיבחר לכנסת ה-20 ומצאו את עצמם צריכים למצוא עבודה חדשה בתוך שבועיים.

ח"כ אלעזר שטרן, שבעצמו לא נבחר לכנסת בשל היותו ממוקם במקום ה-12 ברשימת 'יש עתיד' שקיבלה לבסוף 11 מנדטים בלבד, התגייס לעזרתם של המפוטרים הטריים ופנה מיד לאחר פרסום תוצאות הבחירות ליו"ר הכנסת וביקש ממנו לדאוג ליועצים הפרלמנטריים שהחכי"ם שלהם לא נבחרו לכנסת ה-20.

שטרן טען במכתביו עם לשכת יו"ר הכנסת שבשל העובדה שהכנסת החדשה תושבע כבר ביום שלישי הבא, שלושה ימים קודם חג הפסח, העוזרים ימצאו את עצמם ללא עבודה בתקופה שבה גם לא ניתן כמעט ולמצוא עבודה חדשה מה שמחמיר את מצבם.

שטרן ציין שחברי הכנסת שלא נבחרו זכאים למענק הסתגלות של משכורת נוספת וביקש שבשל לוח הזמנים הצפוף והחג המתקרב יקבלו העוזרים שכר עד לאחר החג ואכן בעקבות הפנייה היועצים של החכי"ם שלא נבחרו שוב לכנסת יקבלו שכר עד ה-12 לחודש אפריל.

השבוע פורסם כי ייתכן ושטרן יהיה בסופו של יום ח"כ. הפרשן הפוליטי של חדשות ערוץ 2, עמית סגל דיווח בחשבון הטוויטר שלו שהשר לשעבר, חבר הכנסת יעקב פרי, צפוי להתפטר מרשימת יש עתיד לטובת אלעזר שטרן שהיה במקום ה-12 ברשימה. בפועל, פרי עדיין לא ביצע את התפטרותו ושטרן נמצא מחוץ לכנסת.