נתניהו: הבית היהודי נדבך חשוב ומרכזי ושותף אמיתי לדרך

ראש הממשלה במסר מרגיע לעבר הבית היהודי לאור המתיחות ביומיים האחרונים והחשש של ראשי המפלגה שפניהם לעבר האופוזיציה כשנתניהו בוחר בממשלת אחדות עם לבני והרצוג

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 26/03/15 12:49 ו בניסן התשעה

נתניהו: הבית היהודי נדבך חשוב ומרכזי ושותף אמיתי לדרך
פלאש 90, צילום: פלאש 90

מד הלחץ בבית היהודי עלה היום כשהתחושה הייתה שהבית היהודי שוב נותר האחרון בסגירת הקואליציה אך ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פנה הצהריים בדף הפייסבוק שלו במסר מרגיע לעבר המפלגה.

"ברגעים אלה החל במשכן הכנסת המשא ומתן הקואליציוני של צוות הליכוד עם נציגי הבית היהודי", הכריז נתניהו והוסיף, "לא במקרה הטלפון השני שלי אחרי שהתבררו תוצאות הבחירות, אחרי מרים פרץ, היה אל נפתלי בנט. אני רואה בבית היהודי נדבך חשוב ומרכזי ושותף אמיתי לדרך בממשלת ליכוד לאומית, יציבה וחזקה בהנהגתי", הצהיר נתניהו.

הבוקר תקף יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בחריפות חסרת תקדים את ראש הממשלה בנימין נתניהו,בדף הפייסבוק שלו, ואיים בהליכה לאופוזיציה.

בתגובה לדברי גולש, יצא בנט בחריפות נגד נתניהו והאשים אותו כי הוא מדלג עליו, ומתנער מהתחייבויותיו הלאומיות. “לצערי, נראה כי רה״מ מתכנן להכניס את בוז׳י/ציפי, ולכן מדלג עלינו", תקף בנט. "הוא גם חזר בו מאמירתו שלא יאפשר הקמת מדינה פלסטינית, ובכלל מתנער מכלל התחייבויותיו הלאומיות".

לדברי בנט, הוא כלל לא פוסל אפשרות ללכת לאופוזיציה, וכי הדבר מבחינתו נמצא על השולחן. "מהאופוזיציה, אם כך יהיה, נוכל לשרת את עם ישראל בצורה שתשפיע לא-פחות על מדיניות הממשלה”, כתב בנט לגולש. "לפעמים דווקא מבחוץ, בהעמדת עמדות ברורות, ואלטרנטיבה ברורה, ההשפעה המעשית על הממשלה גדולה יותר", הוסיף בנט.