דני דיין עוזב את תפקידו במועצת יש"ע

לאחר שנתיים בתפקיד הלא רשמי כ"שר החוץ" של מועצת יש"ע, עוזב דני דיין את תפקידו. "ממשיך בעשייה למען ארץ ישראל וההתיישבות"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 26/03/15 10:50 ו בניסן התשעה

דני דיין עוזב את תפקידו במועצת יש"ע
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בתום שנתיים בתפקיד הלא רשמי "שר החוץ" של מועצת יש"ע הודיע דני דיין, יו"ר המועצה לשעבר, על סיום תפקידו, במועצה.

"בתום שנתיים אינטנסיביות של פעילות פורצת דרך, סיימתי את תפקידי כ-״שר החוץ״ של יש״ע”, כתב דיין בדף הפייסבוק שלו. "בתקופה זו יצרנו יש מאין זרוע מדינית והסברתית עבור ישראל וההתיישבות שהובילה אותנו למקומות שלא שיערנו שנצליח להגיע כדי להביע בהם את עמדת ארץ ישראל: הבית הלבן והסטייט דפרטמנט בוושינגטון, משרד החוץ האירופי בבריסל, משרדי חוץ רבים באירופה, פרלמנטים רבים, מכוני המחקר המובילים בעולם, פורום סבן, שיחות רקע עם בכירי העתונאים בעולם (כן, כולל אפילו טום פרידמן), קשרים הדוקים עם כל השגרירים המוצבים בישראל ועם בכירי הכתבים הזרים”.

"פירסמנו מאמרי דעה וראיונות בניו יורק טיימס ובגרדיאן, בלוס אנג׳לס טיימס, בוסטון גלוב, יו אס איי טודיי ועוד ועוד. אין תחנת טלוויזיה או עתון חשוב שלא ציטט את עמדותינו. אין ספור אח״מים ביקרו ברחבי יו״ש. ובקיצור: כנגד כל הסיכויים וכמעט ללא כסף הפכנו את ״המתנחלים״ לבן שיח מבוקש במערכת המדינית, הדיפלומטית, האקדמית והתקשורתית הבינלאומית. הכנסנו ספקות אצל בני שיחנו לגבי עמדות שנתקבעו עשרות שנים”, הוסיף.

דיין הודה לצוות שליווה אותו, "סמנכ"ל ההסברה של מועצת יש״ע יגאל דילמוני, מנהל הפעילות הבינלאומית אלי פיאפש, יועץ התקשורת אבי היימן ואחרונה חביבה המדהימה מכולם מירי מעוז-עובדיה הכל יכולה”.

"אני ממשיך גם כיום שלא במסגרת מועצת יש״ע לעשות למען ישראל וההתיישבות כמיטב יכולתי. אני ממשיך לקבל כל יום פניות רבות לפגישות, הרצאות וראיונות (יודעי דנית יכולים לקרוא ראיון נרחב איתי בפוליטיקן השבוע...) ומשתדל להענות להן ככל יכולתי. המשך הדרך יוביל אותי מן הסתם לאתגרים חדשים למען מדינת ישראל והעשיה הציונית", סיכם דני דיין.