85 שנה להיווסדה: בני עקיבא חונכת את בית בני עקיבא

תנועת הנוער בני עקיבא תחנוך ביום חמישי את בית בני עקיבא החדש בירושלים. המשכן יכלול מרכז הדרכה ומשרדים חדשים להנהלת התנועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/15 15:19 ד בניסן התשעה

85 שנה להיווסדה: בני עקיבא חונכת את בית בני עקיבא
דוברות, צילום: דוברות

ביום חמישי הקרוב תחנוך תנועת בני עקיבא את משכנה החדש בירושלים. לאחר שנים בהן לא היה לתנועה בית משרדים קבוע ייחנך "בית בני עקיבא" ברח' יהושע יבין בעיר. המבנה החדש, בן 3 קומות, יכלול משרדים חדשים עבור הנהלת התנועה ומרכז הדרכה גדול שישמש את מדריכי התנועה מכל הארץ. כמו כן, סניף מרכז ירושלים שנמצא בצמוד למבנה שופץ עבור חניכי הבירה.

באירוע צפויים ליטול חלק שר הבינוי אורי אריאל, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, רב העיר ירושלים הרב אריה שטרן וראש ישיבות ואולפנות בנ"ע הרב חיים דרוקמן.

חנוכת המשכן הינה במסגרת המועצה הארצית של התנועה העומדת בסימן "חיים בתנועה" שתתקיים בישיבת הכותל. המועצה תיפתח ביום חמישי בשעות הבוקר בכינוס פתיחה בהשתתפות הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, הרב הצבאי הראשי רפי פרץ וח"כ איילת שקד מהבית היהודי. במסגרת המועצה ידונו החברים, בין היתר, במצבה של הצינות הדתית אחרי הבחירות האחרונות, הסמכות הרבנית בימינו ומצב התנועה הבעייתי ביישובים ביו"ש.

מזכ"ל התנועה דני הירשברג: "לאחר 85 שנה תנועת בני עקיבא זוכה להקים את הבית שלה. בעשרות השנים האחרונות בני עקיבא הייתה שותפה בבנייתם של אלפי בתים של עם ישראל וכעת היא בונה את הבית שלה. תנועת בני עקיבא בחרה לבנות את ביתה בירושלים עיר הקודש והנצח של עמינו מתוך ביטוי לשייכותינו וקישורינו לירושלים. הבית ישמש כלב הפועם של העשייה התנועתית"