הרב מזוז בראיון בעבר על חסידות חב"ד: מטורפים, לא יודעים כלום

בהקלטה שהגיעה לידי "כיפה" נשמע הרב מזוז כשהוא תוקף בחריפות את שותפיה של מפלגת יחד במילים חריפות ביותר. "אם הרמב"ם היה שומע את המטורפים האלה, את המשוגעים האלה, היה שורף אותם"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 21/02/15 21:11 ב באדר התשעה

הרב מזוז בראיון בעבר על חסידות חב"ד: מטורפים, לא יודעים כלום
פלאש 90, צילום: פלאש 90

את ההקלטה הזו הרב מאיר מזוז ומפלגת יחד היו מעדיפים לקבור עמוק עמוק באדמה ולשכוח שאי פעם היא הייתה קיימת. בהקלטה, שהגיע לידי 'כיפה', נשמע הרב מזוז, פטרונה של מפלגת יחד, שמקווה לקבל את תמיכתם של חסידות חב"ד, כשהוא תוקף בחריפות משמעותית ביותר את מנהגי החסידות ומכנה את החסידים מטורפים, משוגעים ועמי הארצות, במסגרת ראיון בערוץ 2000, תחנת רדיו פיראטית.

האזינו:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/221201532578.mp3[/embed]

"צריך לומר להם בעיניים ובאוזניים. הם לא יודעים כלום. עמי ארץ. הגיעו באבסורד שלהן לכתוב דברי הבלים. הם חושבים שהתורה ניתנה ביד האדמו"ר. כותבים דברי הבל. דברי שטות. דברי כפירה. דברי טיפשות. דברי בלע. כותבים בחוצפה בחוצה, בנאצה בעזות מצח בגסות הרוח. צריך לומר להם בעיניים ובאוזניים. הם לא יודעים כלום. עמי ארץ. הגיעו באבסורד שלהן לכתוב דברי הבלים. הם חושבים שהתורה ניתנה ביד האדמו"ר. כל דור ודור האדמו"ר מחדש", תוקף הרב מזוז.

הרב מזוז תוקף גם את שושלת אדמו"רי חב"ד, מייסד החסידות ומנהגי החסידות "כותבים בשנת תקס"ב, הורה אדמו"ר הזקן לבטל סעודה שלישית, בשנת תשס"ב, יורה אדמו"ר אחר לבטל סעודה רביעית, ובשנה פלונית החלטנו כאילו הקב"ה מתלבש כביכול בגוף של בן אדם, זה רשעות, הם לומדים הרמב"ם. אם הרמב"ם היה היום שומע, את המטורפים האלה, את המשוגעים האלה, היה שורף אותם, היה דן אותם לשריפה, אין לקב"ה דמות הגוף, משוגעים, מאובלים, מטופשים, חסרי דעת. לכתחילה חייבים לאכול לפי דעתם המשובשת לפני התפילה, לפני התפילה. אסור לאכול לפני התפילה" ומוסיף לאחר מכן "אסור לשמוע אותם אסור להסתכל עליהם".

הרב מזוז מתייחס גם למנהג חב"ד לפיו הנשים שמות פאה ואומר "כל מי שיאמר הלכה כזאת שהפאה עדיפה מכיסוי ראש, חשוד שהוא מין, שהוא אפיקורוס. אסור להסתכל עליו, אסור להתפלל איתו,. בן אדם כזה בחזקת גוי גמור. אם יכתוב ספר תורה מותר לשרוף ספר תורה בפניו. ספר תורה שכתבו מין יישרף". עוד הוא מספר שיש בתי ספר מסוימים בהם הבנות רוצות להתחתן כדי לחבוש פאה על מנת שיסתכלו עליהן. "עד שבחורות בבתי ספר מסוימים מחכות להתחתן לא בגלל מצוות פרו ורבו, אלא בשביל ללבוש פאה ארוכה כדי שייראו יותר נאות. כדי להכשיל את רואיהן . להכשיל את כולם".

בהמשך עובר הרב מזוז לדבר על המשחיסטים בחב"ד ומשווה את החוברת התורנית שלהם לעיתון לאישה. ""יש להם חוברת למשיחיסטים של חב"ד, זה משוגעים, מטורפים, מכניסים נצרות בעם ישראל. עם ישראל יודע 4000 שנה אין לקב"ה גוף ודמות הגוף, באים הרשעים הארורים האלה, שתפילתם פסולה, שמע ישראל שלהם פסול. הספר תורה שכותבים דינו כמו ספר תורה שכותבים מין. יישרף בלי שום ספק שבעולם. יש להם חוברת עטרת חיה, יש בה תמונות של נשים בפאה למשוך את הקוראים. כמוה, כמו לאישה בדיוק אותו דבר".

הרב מזוז קובע שצריך למנוע מנשות חב"ד עבודה במוסדות החינוך שלהם אם הן באות עם פאה. "צריך לדעת החכם הזה לא פוסק. הוא לא יודע מימנו ומשמאלו. אנחנו יודעים התורה הזאת לא תהיה מוחלפת. ולא כל אחד ואחד יעשה כרצונו. הוא חייב להכיר את עצמו. הוא אפס אפסים, הבל הבלים. שהוא לא פוסק ולא ידען, הוא בור ועם הארץ, הוא לא יפסוק לנו ולא ישנה לנו כלום. לא כל שוטה, בור גס רוח ועם הארץ יבלבל לנו את המוח. צריך לומר את האמת בריש גלי. לדעתי כמו שהם לא מקבלות אישה שבאה בכיסוי ראש למוסדותיהם אנחנו אסור לנו לקבל אישה למוסדותינו אישה מורה שתבוא בפאה נכרית".

"הוא חושב שההלכות של התורה נעשים כרוח אנוש. פעם כך ופעם כך", מדבר הרב מזוז על אחד האדמו"רים של חב"ד. "מחר יגיע מישהו יגיד אני החלטתי לא להתפלל, צריך להתפלל פעם אחת בשבת. כתוב בגמרא להתפלל, מה יש? בשנת תקס"ב החליט מישהו בחלומותיו לבטל תפילה. פה תבטל סעודה שלישית. פה תבטל תפילת זמנה.. פה תכניס אמונות טפלות לעם ישראל".

אחד הדברים שמאוד מכעיסים את הרב מאזוז הוא המנהג של חלק זניח מחסידי חב"ד להציב תמונה של הרבי מלובביץ על האותיות שיויתי ה לנגדי תמיד. "שמים תמונה של הרבה על שיויתי ה' לנגדי תמיד. זה חוצפה ורשעות שאין למעלה ממנה. לשמים כאלה מינים עם אפיקורוסים. הם פסולים לעדות, הם פסולים לתורה . הם כופרים הכי גרועים שבעולם. הם נוצרים בגלימה של יהודים. בגלימה של רבנים. אסור להתייחס אליהם. להתרחק מהם. אנשים רשעים, ארורים ואני לא מפחד מהם".

ממפלגת יחד לא נמסרה תגובה והיא תפורסם

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן