חוטובלי: אין לנו סכסוך עם הבית היהודי

סגנית השר ציפי חוטובלי טוענת כי הטענות לפיהם הליכוד פתח במתקפה על הבית היהודי הינם ספינים תקשורתיים. על הסיורים של נתניהו ביו"ש אמרה: "טבעי שרה"מ יבקר במקומות שהם סמלי הזהות שלנו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 15/02/15 11:12 כו בשבט התשעה

חוטובלי: אין לנו סכסוך עם הבית היהודי
פלאש 90, צילום: פלאש 90

סגנית השר ציפי חוטבלי הגיבה הבוקר (א') על הפרסומים לפיהם הליכוד פתח במתקפה על הבית היהודי, וטוענת כי מדובר בספינים תקשורתיים. "כל הניסיונות לייצר סכסוך מדומה בין הבית היהודי לליכוד מקורם בספינים תקשורתיים", אמרה. "בקמפיין הזה מתחילת הדרך, יש הבהרה בליכוד שהבית היהודי יהיה שותף טבעי בהרכבת הממשלה הבאה".

"מפלגת הליכוד כמפלגת שלטון חייבת לפנות לכל קהלי היעד, בימין, במרכז, ובקרב כל שורות המתלבטים ולגייס קולות כדי לוודא שנתניהו יהיה ראש הממשלה הבא", אמרה כשהיא חוזרת על הקריאה של נתניהו להצביע ליכוד על מנת למנוע הקמת ממשלת שמאל.

חוטובלי גם התייחסה לטענות לפיהן נתניהו מבקר ביהודה ושומרון רק משום שמדובר בקמפיין בחירות ולא מתוך דאגה להתיישבות, וטענה כי "כאחראית על אזור יו"ש אך טבעי הוא שראש הממשלה יבקר במקומות שהם סמלי הזהות שלנו. יש כאן קריאת כיוון וחידוד עמדות גם מול השמאל שרוצה לעקור אותנו מכל מה שמחבר לשורשינו בארץ הזאת".

יש לציין כי בימים האחרונים חוזרים בליכוד שוב ושוב על הטענות לפיהן בכל אופן הבית היהודי יהיה חלק מהממשלה הבאה, אך צריך להצביע ליכוד כדי לדאוג שהליכוד יהיה בשלטון ולא השמאל. מנגד, נשמעות טענות לפיהן הליכוד משתמש באסטרטגית 'חיבוק דב' בו הם למעשה גורמים נזק לבית היהודי תוך דאגה כביכול למצבה.