Warning: implode(): Invalid arguments passed in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/cpt/maamar/single.php on line 105
הרב יואל אליצור נעצר בהר הבית לאחר שקרא "ה' הוא האלוקים" - כיפה

הרב יואל אליצור נעצר בהר הבית לאחר שקרא "ה' הוא האלוקים"

הרב פרופסור יואל אליצור נעצר הבוקר בהר הבית לאחר שהשיב לערביות שקראו מולו "אללה אכבר" בקריאה "אכן ה' הוא האלוקים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 05/02/15 10:21 טז בשבט התשעה

הרב יואל אליצור נעצר בהר הבית לאחר שקרא "ה' הוא האלוקים"
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הרב פרופסור יואל אליצור, תושב היישוב עופרה, נעצר הבוקר (ה') בהר הבית לאחר שהשיב לקריאות של מוסלמיות שצעקו לעברו.

במהלך סיור בהר הבית ניסו מוסלמיות הניצבות במקום באופן קבוע להפריע לו בדרכו וקראו לעברו קריאות "אללה אכבר". הרב אליצור לא התבלבל והשיב להם "אכן ה' הוא האלוהים", ונעצר בתואנה כי מדובר בדברי תפילה.

לאחר שעוכב במשך שעה ארוכה בנקודת המשטרה הסמוכה להר הבית הוא שוחרר ללא שנחקר. עם זאת, הרב סיפר כי קציני המשטרה הודיעו לו כי ידאגו להרחיקו מהר הבית באמצעות סעיף מיוחד הנמצא בסמכות המשטרה, אותו הסעיף באמצעותו הורחק בזמנו יהודה גליק מהר הבית.

עו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו מסר בתגובה: "אנחנו מציעים למשטרה לטפל במעשיהם הפסולים של חלק ניכר מבכיריה, במקום להתנכל ליהודים העולים להר הבית"

פעיל הר הבית יהודה גליק הגיב על הדברים בציניות ואמר "כל הכבוד שבהנחיית ניצבי המשטרה יש החמרה בכל חשד הכי קטן של ניסיון הטרדת נשים", כשהוא רומז לכך שהם עסוקים בטיפול בבעיות לא קיימות בעוד הבעיות האמיתיות אינן זוכות לטיפול נאות.

לא מדובר במעצר הראשון השבוע של יהודים בהר הבית. בתחילת השבוע נעצרו מספר נערים לאחר שהתעמתו עם מוסלמיות בהר. למרות שמדובר היה בקטינים, הם נעצרו למשך יותר מיממה. לעומתם, צולמו נערים מוסלמים המשחקים כדורגל ברחבה מול מסגד אל אקצא באותו הבוקר אך אלו לא הופרעו ממשחקם למרות הוראת בגצ האוסרת משחקים שכאלו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן