יריב אופנהיימר: להקפיא שידורי התכנית "הכל שפיט"

יריב אופנהיימר שלח מכתב לעורך הראשי של רשות השידור בדרישה להקפיא שידורה של תכנית הסאטירה הימנית בטענה כי מדובר ב"תשדיר בחירות לליכוד ולבית היהודי"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 29/01/15 12:29 ט בשבט התשעה

יריב אופנהיימר: להקפיא שידורי התכנית "הכל שפיט"
יריב אופנהיימר-cc ויקיפידה, צילום: יריב אופנהיימר-cc ויקיפידה

יריב אופנהיימר דורש להקפיא שידורי תכנית הסאטירה הימנית 'הכל שפיט', גלגולה החדש של לאטמה, בערוץ הראשון, בטענה שמדובר בתשדיר בחירות לליכוד ולבית היהודי.

במכתב ששלח מטעם שלום עכשיו לעורך הראשי של רשות השידור יונה ויזנטל, הוא דורש להקפיא את השידור של התכנית, שאמורה לעלות לאוויר ביום שישי בערב, מכיוון שמדובר ב"תשדיר בחירות לליכוד ולבית היהודי המופק מכספי משלם האגרה".

"בין יוצרי התכנית ניתן למצוא שמות של אנשי ימין מובהקים אשר הכתיבה היום יומית כנגד השמאל ועמדותיו הם לחם חוקיו, כדוגמת אבישי עברי ויותר זמרי. רק שתי דוגמאות לאחידות המחשבתית המאפיינת את הסדרה החדשה", כותב אופנהיימר.

"מדובר בכוונה מוצהרת להשתמש במימון הציבורי ובערוץ הראשון על מנת להעביר תכנים בעלי גוון פוליטי ימני מובהק ומוצהר", הוא מוסיף. "עצם שידור תכנית סאטירה ימנית מכספי אגרת הטלוויזיה הוא מעשה בלי ראוי שאין לו מקום בשידור הציבורי, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על תקופה רגישה ומערכת, ערב בחירות".

'הכל שפיט' הצליחה לעורר מספר שערוריות עוד לפני שפורסמה, זאת לאחר שפרומו לתכנית נגנז מכיוון שכלל את המילים 'לא מתנצל'. לפני כן נחשף ב'כיפה' שהתכנית תעלה ביום שישי בערב, דבר שעורר את זעמם של הדתיים.