סופי: חוטובלי תשובץ במקום ה-20

בתום ספירת הקולות של אבי דיכטר וציפי חוטובלי נמצא כי חוטובלי מובילה ב-101 קולות על דיכטר ולפיכך תשובץ במקום ה-20 ברשימת הליכוד לכנסת. דיכטר ישובץ במקום ה-26

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 28/01/15 13:21 ח בשבט התשעה

סופי: חוטובלי תשובץ במקום ה-20
פלאש 90, צילום: פלאש 90

בתום ספירת הקולות של אבי דיכטר וציפי חוטובלי נמצא כי חוטובלי מובילה ב-101 קולות על דיכטר, ולפיכך תשובץ במקום ה-20 הריאלי ברשימת הליכוד לכנסת, כך הודיעה ועדת הבחירות.

ההחלטה על שיבוצה של חוטובלי במקום ה-20, שנחשב ריאלי, היא אות הסיום של הסאגה שנמשכה על פני קרוב לחודש, בו עתרו חוטובלי ודיכטר לבתי הדין ובתי המשפט השונים בניסיון לגבור זה על זה ולזכות במקום ריאלי.

לאחר שבית המשפט המחוזי קבע כי חוטובלי תוצב במקום ה-20 הריאלי ברשימת הליכוד לכנסת, הפך אתמול בערב (ג') בית המשפט העליון את ההחלטה, וקבע כי ספירת הקולות תתחדש, ועל פי התוצאות הקרב בין ציפי חוטובלי ואבי דיכטר יוכרע.

כזכור, לפני קרוב לחודש, בתום ספירת הקולות בפריימריז הליכוד, הוכרע כי חוטובלי תוצב במקום ה-26, שאינו מקום ריאלי, אך לאחר אי סדרים ולאחר שהתגלו קלפיות שלא נספרו, קבלה חוטובלי לבית הדין של הליכוד, שקבע כי היא תוצב במקום ה-20.

הסאגה המשיכה כשעתירה לבית הדין העליון של התנועה הפך את ההחלטה, וקבע כי יש לספור את הקולות של חוטובלי ודיכטר מחדש, אך בתחילת השבוע קבע בית המשפט המחוזי בעקבות עתירה של חוטובלי כי הספירה תיעצר, וכי חוטובלי היא המוצבת במקום ה-20.

דיכטר מצידו הגיש עתירה נגדית לבית המשפט העליון, שקבע אתמול בערב (ג') כי ספירת הקולות תימשך ותקבע באופן סופי מי יהיה במקום הריאלי ברשימת הליכוד לכנסת ה-20, ומי יוצב במקום לא ריאלי. היום כאמור הסתיימה ספירת הקולות, והוכרע כי חוטובלי תהיה הנציגה במקום ה-20 ברשימת הליכוד לכנסת הבאה.