בנט: לא תמיד עושים מה שמוצא חן בעיני הציבור

יו"ר הבית היהודי התייחס בהרחבה לסוגיית השריון של כדורגלן העבר, אלי אוחנה, לתגובת הציבור שהפתיעה אותו והכריז ´היום למדתי שיעור בצניעות´

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 27/01/15 21:16 ז בשבט התשעה

בנט: לא תמיד עושים מה שמוצא חן בעיני הציבור
פלאש 90, צילום: פלאש 90

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט, התראיין במהדורה החדשות המרכזית של ערוץ 2 והתייחס לשריון מעורר המחלוקת של כדורגלן העבר, אלי אוחנה. הוא הסביר כי מטרת המהלך הייתה לפתוח דלת לצבורים חדשים שיצטרפו לבית היהודי והכחיש כי הסיבה בגללה בחר את אוחנה הייתה מזרחיותו. לדבריו אלי אוחנה הוא סמל ואתוס לאנשים שעושים קידוש מניחים תפילין ורואים כדורגל

בנט התייחס גם לביקורת העזה אותה ספג במהלך היום מרבים מתומכי הבית היהודי ומחלק מחברי הכנסת של המפלגה שהביעו בפומבי את תרעומתם על השריון המפתיע. "לא תמיד עושים מה שמוצא חן בעיני הציבור, צריך לפעמים לפתוח דלת לציבורים חדשים" אמר בנט והודה שהופתע מעצמת המחאה. "היום למדתי שיעור בצניעות ידעתי שתהיה התנגדות אך לא שיערתי את עצמתה", אמר.

הוא השתמש בדוגמת אייל שקד כדי לבקש את אמון המצביעים, "גם איילת שקד שהבאנו אותה אנשים אמרו מה הבאתם אישה חילונית והיום לא מבינים איך אפשר בלעדיה".

בנט נשאל גם על 'התנהלות הריאליטי' של מצעד השמות בימים האחרונים שקושרו למפלגת הבית היהודי ואמר כי להגיד על אלי אוחנה שמה שהוא מבטא זה 'ריאלטי' זוהי קביעה לא נכונה, "אני מעריץ את סיפור החיים שלו" אמר בנט כשהוא מספר על מצבו הכלכלי הקשה של אוחנה כשהיה צעיר.

בנט הכחיש כל קשר לחתונה של אוחנה בשבוע שעבר לאחר קשר של שנים ארוכות ללא נישואין ואמר כי אוחנה נישא עוד בטרם דיבר איתו בכלל על הנושא.