חבר מועצת העיר ירושלים למשטרה: טפלו באיומים לרצח כלפי פעילי הר הבית

חנן רובין, חבר מועצת העיר ירושלים מטעם סיעת התעוררות, שלח מכתב לשר לביטחון פנים, למפכ"ל המשטרה ולמפקד המחוז בדרישה לטפל באיומים ברצח ברשתות החברתיות. צפו בדברים שאמר יהודה גליק בערוץ 20

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/01/15 16:41 ז בשבט התשעה

חבר מועצת העיר ירושלים למשטרה: טפלו באיומים לרצח כלפי פעילי הר הבית
מטה ארגוני המקדש, צילום: מטה ארגוני המקדש

חנן רובין, חבר מועצת העיר ירושלים מטעם סיעת 'התעוררות' שיגר מכתב נזעם לשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ, למפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו ולמפקד מחוז ירושלים משה (צ'יקו) אדרי בדרישה לטפל באופן חד משמעי באיומים ברצח ברשתות החברתיות כלפי פעילי הר הבית, בהם יהודה גליק וארנון סגל.

צפו בדברים שאמר יהודה גליק בנוגע לאיומים על חייו ברשתות החברתיות:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/12720152630.mp4[/embed]

"מצורפים בזאת מספר תמונות המתעדות את ההסתה החמורה ברשתות החברתיות כלפי מספר דמויות הידועות כפעילי ימין או פעילי הר הבית", כתב רובין. “ההסתה חמורה ומטרידה, ואין צורך להזכיר כי כבר נורו יריות בליבה של עיר כתוצאה מההסתה האלימה הזו".

רובין מציין כי נעשו פניות רבות למשטרה ביחס לאיומים כלפי שמאי גליק, יהודה גליק, ארנון סגל, תום ניסימי ופעילים נוספים, “והפניות נענו בתגובה הלאקונית כי הדבר 'בטיפול' אך ההסתה נמשכת בעוצמה רבה. במדינה בה אישי ציבור מקבלים אבטחה על כל שביב של התראה, אינני מבין מדוע איומים מפורשים ברצח, שכבר גובו במעשים, לא מטופלים כראוי".

"ישנו הרושם כי משום שהמאוימים עוסקים בנושא שנוי במחלוקת (העלייה להר הבית) הם מופקרים ללא מענה מתאים. עלינו לשים בצד את דעותיהם האישיות של המאוימים ולטפל בכך בכל הדחיפות ותשומת הלב הראויה, משום שבמדינה דמוקרטית אין שום הצדקה לכך שחייהם של אזרחים יהיו נתונים בסכנה מתמדת", מוסיף רובין.

"אף אני באופן אישי עשיתי מספר רב של נסיונות להיפגש עם הממ"ז או מי מטעמו ללא הצלחה, ועל כן לא נשארה לי ברירה אלא לפנות באופן הזה.אבקש פגישה, תגובה וטיפול בנושא בהקדם, בכדי שלא נצטער אחר כך ש"הכתובת הייתה על הקיר".